ויראלי

כוכב האח הגדול חושף: "התקפי חרדה קיצוניים, אני מטופל בכדורים"

אורי נגר, כוכב "האח הגדול", חשף כי הוא עבר לתאילנד לפני כשבועיים לבדו, כדי לנקות את הראש מהתקופה הקשה שהוא עובר. בהמשך, חשף כי הוא סובל מהתקפי חרדה קיצוניים: "עברתי שנה מטורפת.  בהתחלה זה היה מאוד קיצוני ברמה. פחדתי שיקרה לי משהו"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אורי נגר, כוכב "האח הגדול", עזב את ישראל לפני שבועיים לטובת מסע ניקוי ראש בתאילנד. היום (חמישי) נגד העלה סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא חשף את החרדות הקשות מהן סבל, וחשף כי טופל בכדורים פסיכיאטרים.
תחילה, סיפר נגר: "ערב טוב לכם, לא דיברנו הרבה זמן כי החלטתי להתרכז קצת באורי. אני כבר שבוע וחצי בתאילנד, הגעתי לפה לבד. בא לי לשתף אתכם קצת בחוויה האישית, על מה זה לטוס לבד ומאיפה מגיעה ההחלטה".
נגד המשיך וסיפר: "גדול זו הייתה החלטה די אימפולסיבית, הרגשתי שעברתי שנה מטורפת מלאה בחוויות, בלחצים, באינטריגות, בחיים חדשים שלא הכרתי לפני זה. חוסר פרטיות, חשיפה מטורפת, והייתי חייב איזושהי הפסקה כדי באמת לדאוג לנשמה. אני חושב שיש שלב שאתה צריך לדאוג לנשמה שלך ולא רק למה שחושבים כלפי חוץ. זאת אחת ההחלטות הכי אמיצות".
נגר חשף את התקפי החדרה הקשים שחווה: "אני לא יודע כמה דובר פה על עניין החרדות שעברתי בחיים, זה לא ממקום של 'תשומי', אבל עברתי חרדות, אני מטופל בכדורים, זה משהו שכולם כבר יודעים עליי. החרדות מנעו ממני המון דברים שחשבתי שהם גדולים עליי. בהתחלה זה היה מאוד קיצוני ברמה שלא חשבתי לנסוע לבד שלוש שעות באוטו כי פחדתי לקבל התקף חרדה ונסעתי למקומות שקרובים לבתי חולים למקרה שחלילה יקרה לי משהו. זה מצחיק, אבל זה המצב. אני היום צוחק על זה כי זה די מאחורי".
נגר המשיך: "אתה הופך להיות די פרנואיד. החלטתי אחרי המון זמן לעשות לדבר הזה חשיפה ולקחת סיכון במירכאות ולמתוח אותי לקצה ולטוס לבד. אחרי שהחרדות התחילו זה היה נראה לי משהו בלתי אפשרי, היום אני יכול להגיד שהכל אפשרי. זה הופך אותי לבנאדם חזק יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה