דיגיטל וטק

הספונסרית של הפועל חיפה בהשקעת ענק: זו האפליקציה שפיתחה

חברת "לאוס מדיה ואינטראקטיב" משיקה את אפליקציית L4B, אשר מציעה למשתמשים ממשק ידידותי ונוח שמאפשר לצפות בזמן אמת בתוצאות הקמפיינים הממומנים והאורגניים שלהם בגוגל. תומר לוינסקי, מנכ"ל משותף בחברת "לאוס מדיה ואינטראקטיב": "צעד משמעותי בתהליך הפיכת עולם הדיגיטל לשקוף ונגיש יותר"

מערכת ice | 
אפליקציית L4B (צילום יח"צ)
לאוס מדיה ואינטראקטיב, חברת הדיגיטל המובילה והמוכרת לקהל הרחב, הידועה גם כספונסרית והמאמצת של קבוצות הכדורגל הפועל חיפה והפועל טירת כרמל, מודיעה על השקת האפליקציה "L4B - Leos for Business".
האפליקציה החדשה, אשר פותחה בלעדית עבור לקוחות החברה, מציעה ממשק ידידותי ונוח שמאפשר ללקוחות לצפות בזמן אמת בתוצאות הקמפיינים הממומנים והאורגניים שלהם בגוגל. 
בנוסף, אפליקציית L4B,  מעניקה למשתמשים את האפשרות לרכוש שירותים משלימים לשיפור וייעול מסעות הפרסום, כגון מספרים וירטואליים, מערכות לניהול לידים, שירותי הנגשת אתרים ועוד.
האפליקציה החדשה פותחה במשך תקופה ארוכה עם השקעה של כמיליון שקלים, שהוקדשו לעיצוב, תכנון ופיתוח המוצר, זאת בכדי לספק חוויית משתמש יעילה ושירות ברמה הגבוהה ביותר.
כחלק ממהלך ההשקה, עלה לאוויר קמפיין נרחב שכולל פרסומים בדיגיטל ובערוצי הטלוויזיה. את הקמפיין של האפליקציה מוביל הפרזנטור של החברה עמרי בן נתן. כזכור, עמרי בן נתן הינו מייסד ובעלים של חברת עורכי דין העוסק בתחום התעבורה, אשר התפרסם בזכות השתתפותו בתוכנית הריאליטי "האח הגדול"
תומר לוינסקי, מנכ"ל משותף בחברת "לאוס מדיה ואינטראקטיב", מסר: "ההשקה של L4B היא צעד משמעותי בתהליך הפיכת עולם הדיגיטל לשקוף ונגיש יותר עבור הלקוחות שלנו. אנו מאמינים שהאפליקציה תהפוך לכלי מרכזי שיעזור להם להצליח יותר בעולם הדיגיטלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה