ויראלי

כוכבת הטיקטוק היהודייה: "אזרחים אמריקאים שבויים ביום העצמאות"

לכבוד יום העצמאות האמריקאי כוכבת הטיקטוק היהודייה מונטנה טאקר עמדה בטיימס סקוור בשביל להעלות מודעות לאזרחים האמריקאים שעדיין נמצאים בשבי החמאס
מערכת ice | 
מונטנה טאקר (צילום ערוץ E)
כוכבת הטיקטוק האמריקאית ומשפיענים נוספים עמדו עם שלטים בטיימס סקוור בניו יורק לכבוד יום העצמאות האמריקאי שנחגג בתאריך 4 ביולי בשביל להזכיר את אלו שלא זוכים לחגוג, ונמצאים עדיין בשבי.
"כשאתם חוגגים חירות, אל תשכחו שיש 5 אמריקנים שנמצאים בשבי בעזה. שחררו אותם עכשיו" - הכיתוב הזה הופיע על השלטים שהחזיקה מונטנה טאקר יחד עם 3 משפיענים נוספים שרצו להעלות מודעות לנושא החטופים במהלך החגיגות.
 

בסרטון שצולם והועלה לרשתות החברתיות נראים העוברים ושבים עוצרים ליד השלטים ומתעניינים בנושא החטופים. רובם לא ידעו שיש בכלל אזרחים חטופים בעזה, חלקם בעלי אזרחות נוספת, כמו האזרחים הישראלים שמחזיקים גם בדרכון אמריקני.
התגובות בסרטון מציגות תמיכה רבה של אנשים שעברו בסביבה. "אנחנו תומכים בישראל", אמרה אישה בעלת אזרחות סינית והוסיפה "לא כל האנשים בסין נגדכם". אדם נוסף ששוחח עם טאקר אמר בכעס: "אם אח שלי היה שבוי 9 חודשים, הייתי טס לשם בעצמי להביא אותו".
הזמרת ומשפיענית הרשת היהודייה-אמריקנית מונטנה טאקר (31) הגיעה השנה למספר ביקורים בישראל. לטאקר מעל 12 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. היא מתגוררת בארצות הברית ומפרסמת בקביעות תכני תמיכה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה