שיווק ופרסום

מלחמת תודעה: משרדי הפרסום מתגייסים למאבק על ההסברה הישראלית

בימים אלו עלה לאוויר מיצג דיגיטלי המציג קמפיינים של משרדי הפרסום שעלו מאז החלה מלחמת חרבות ברזל. זהו מיזם של איגוד הפרסום המציג את הקמפיינים של תעשיית הפרסום שנעשו בהתנדבות למען חוסנה של החברה הישראלית. גיל סמסונוב: "בתוך כל שיברון הלב, גילו משרדי וצוותי הפרסום אכפתיות"
מערכת ice | 
מיצג דיגיטלי המציג קמפיינים של משרדי הפרסום לאורך חרבות ברזל (צילום איגוד חברות הפרסום בישראל)
החל ביום בו פרצה מלחמת חרבות ברזל התגייסו כוחות רבים וטובים במדינת ישראל למאמץ המלחמתי. רבים עשו זאת בהתנדבות מתוך דאגה לעתידה של מדינת ישראל. כמוהם גם משרדי הפרסום, אשר התגייסו בהתנדבות לפעולות הסברה ושינוי תודעה בישראל ובעולם, להשגת לגיטמציה בינלאומית למלחמה בחמאס, למען שחרור החטופים בעזה, ולחיזוק חוסנה הפנימי של מדינת ישראל.
איגוד הפרסום, יזם הקמת מיצג דיגיטלי, שיתן במה למהלכי משרדי הפרסום, ויהווה השראה לפעילות התנדבותית למען מדינת ישראל. האתר היעודי, מציג את הקמפיינים שיזמו משרדי הפרסום בתקופת המלחמה, אשר עשו זאת מיוזמתם הפרטית ללא מימון חיצוני ובכוחותיהם המקצועיים בלבד.

משרדי הפרסום כתבו את הבריף ויצרו את הקראיטיב מתוך הבנתם את המפה הגלובלית, והמצוקות אליהן נכנסו מדינת ישראל ותושביה. בין משרדי הפרסום שלקחו חלק במאמץ המלחמתי ניתן למנות את המשרדים: ראובני פרידן - ארלו דיגיטל, מקאן תל אביב, באומן בר ריבנאי Publicis, קבוצת גיתם BBDO בשיתוף  Peach, גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, אדיקט ישראל.

גיל סמסונוב, יו"ר איגוד הפרסום אמר: "בתוך כל המלחמה ושיברון הלב, גילו משרדי וצוותי הפרסום אכפתיות, התגייסות והתנדבות למען המדינה שלנו.  זו הדרך שלנו להצדיע לכל לוחמי ההסברה שהביאו את הקריאייטיביות שלהם למען ישראל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה