ויראלי

גיא זוארץ נפרד בכאב: "תמיד תשאר חלק מהמשפחה"

המגיש נפרד מחמו: "גם בשנים האחרונות שהיו קשות יותר לא וויתרת המשכת להילחם לחיות. נהנית ממה שיש, גם מרגע של משחק כדורגל בטלוויזיה או כמה פרוסות של עוגת גבינה שיעלי הייתה שולחת לך. גם ברגעים פחות טובים שלך כשהייתי שואל אותך מה שלומך? הייתי תמיד עונה "בסדר" כמו השלמה וקבלה של מצבך ומסר של זה מה שיש"
מערכת ice |  18
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
אחרי שבשבועות האחרונים, שיתפה יעל בר זוהר מספר פעמים במצב הבריאותי הקשה של אביה, מנחם בר זוהר שנמצא בבית החולים. ביום שלישי האחרון, בר זוהר משתפת בסטורי שבחשבון האינסטגרם שלה שאביה נפטר, כעת הגיע תורו של בעלה, גיא זוארץ להפרד מחמו.
מגיש רשת 13 כתב: "מני יקר. אני זוכר את הפגישה הראשונה שלנו בבית שלך ברמת אביב הייתי קצת בלחץ בכל זאת פעם ראשונה לפגוש את האבא של החברה החדשה שלי אבל מהר מאוד הבנתי עם מי אני מתעסק. נכנסנו אליך ואתה הופעת כמו שאתה רק יודע, חתיך שזוף מתולתל סחבק עם ניצוץ שובבי בעיינים ועם סאבטקס של "אני מפקיד אצלך את היקר לי מכל אז דירבאלאק".

עוד כתב: "מנחם מהרגע הראשון התאהבנו אחד בשני בצחוקים בשטויות בשמחת החיים שלך נכנסת חלק גם ללב של כל הזוארצים אהבת אותם והם אהבו אותך היית בן בית ממש חלק מהמשפחה .ימי שישי אצל זיגי ושרי הפכו למפגש קבוע חגים שמחות ואתה פרחת שם היית מאושר בחום המשפחתי שעטף אותך. מנחם אתה תותח, תמיד אמרתי לך, איש חכם חד חרוץ עם כוח רצון בלתי רגיל. כשרצית משהו אף אדם לא עמד בדרכך הלכת בלי בושה לא הכרת את המונח "לא נעים".
זוארץ המשיך: "השתמשת בכל מה שיש לך כדי לפרנס - אם זה מורה להתעמלות, מציל בבריכה, פעילויות ימי הולדת לילדים מה שהפך אותך גם לקוסם ואפילו קייטנות עשית כשהמפורסמת מכולן היא קיטנת הסוסים המיתולוגית .בפועל לא היו סוסים. היה סוס אחד, פוני קטן שכל ילד ישב עליו פעם".
עוד הסביר: "רק עם השנים ספרת לי על הילדות שלך ילד דור שני לניצולי שואה הורים דוברי פולנית ויידיש עם מעט מאוד עברית עם אבא שאיבד את אשתו וילדיו במחנות והתחיל מחדש עם אמא שלך רחל שכל כך אהבת. ספרת על אביך על הקושי שהיה לך בקשר איתו - איש עבודה קשה יום שלא הצליח להעניק לך את והחיבוק האבאי שהיית זקוק לו. היית ילד דרום תל אביבי צבר ישראלי אוהד הפועל חתול רחוב מחוספס חכם קומבינטור על לימדת את עצמך להסתדר לבד להשיג להעיז. רצית ללמוד חינוך גופני בווינגייט ועשית את זה למרות שאביך רצה שתמשיך לעבוד בחנות הקטנה רצית לשנות את שם המשפחה הפולני והגלותי שלך למרות שההורים לא היו בעד אבל אתה רצית ללכת קדימה להרגיש חדש, ישראלי רצית למקסם את הפוטנציאל כאן ואיזה מזל שעשית את זה מנחם, כי מי יודע מה היה קורה אם שמה של כוכבת רמת אביב ג בת .15 היה יעל זיידה".
המגיש של רשת 13 הוסיף: "וכמה היית מאושר כשהפכת לסבא אני נזכר בך מחזיק בידך את יהלי כשרק נולד ואתה לא מפסיק לבכות מהתרגשות ממש רחפת באוויר ויהלי כמעט עף איתך. מנחם רק כשראיתי אותך מתפקד כסבא יכולתי להבין איזה אבא היית למיכלי ויעלי. פעם בשבוע לא יעזור בית דין היית נוסע ברכב שלך כמעט שעה מרמת אביב לעמק חפר כדי להיות עם הנכדים שלך (בפועל זה לוקח חצי שעה אבל בטכניקת הנהיגה הייחודית שפיתחת "גז ברקס גז ברקס" הנסיעה הפכה לשעה. איזה סבא מופלא מהאגדות - מהרגע שנכנסת אלינו רק הנכדים עייננו אותך, תמיד מביא מתנות איזה אוטו על שלט, איזה כדורסל מפלסטיק וכמובן לא נשכח לעולם את הצעצוע תוכי שקנית שעל כל רעש קטן היה שורק שעות. באמצע אותו הלילה כשהתוכי בבקשה אל תדאג בקשר לזה זרקתי אותו לפח כשהוא המשיך לשרוק בפח, פרקתי אותו לחלקים קטנים קטנים וחזרתי לישון".
עוד סיפר: "היית סבא על מלא מקסים חם משקיען מלמד מצחיק. שיחקת מלא כדורסל עם יהלי ואורי חיובים, 135, אם הם לא למדו מאיתנו מספיק תחרותיות אז הם קיבלו גם כיתת אמן ממך עד שלעיתים לא הייתה לי ברירה הייתי מתקרב אליך ולוחש לך באוזן:" מנחם תוותר". היית עוטף את יהלי ואורי בזרועותיך ומקריא להם אין ספור ספרים בסבלנות בכשרון היית מאושר באמת, נותן להם אולי את מה שלך היה חסר. מנחם כוח החיים שלך הוא השראה גם בשנים האחרונות שהיו קשות יותר לא וויתרת המשכת להילחם לחיות נהנת ממה שיש גם מרגע של משחק כדורגל בטלוויזיה או כמה פרוסות של עוגת גבינה שיעלי הייתה שולחת לך. גם ברגעים פחות טובים שלך כשהייתי שואל אותך מה שלומך ? הייתי תמיד עונה "בסדר" כמו השלמה וקבלה של מצבך ומסר של זה מה שיש ועם זה ננצח".
לסיום כתב: "זכית מנחם ביעלי שלך שכל כך אהבת ועשיתם יחד דרך מופלאה של הצלחות אדירות זכיתם שעשיתם את המסע הזה יחד והיא זכתה שהאיש הכי נאמן הכי טוטאלי הכי אוהב היה אבא שלה ועם כל הטירוף שהיה איתה מנחם יקר, הצלחת לשמור עליה. גם באותו הלילה כשב 3 לפנות בוקר קבוצת נערים צפצפו לכם באינטרקטום והעירו את כל הבית צורחים "איפה יעל בר זוהר איפה" ? לא עברה דקה וירדת למטה בפיגמה מחזיק נבוט ביד והצחלת לרודף אחריהם...והשאר היסטוריה. לא צלצלו יותר באנטרקום הצלחת מנחם...כשאני רואה איך יעלי טיפלה בך עטפה אותך דאגה לך והכל במסירות נפש טוטאלית לא רואה בעיניים מלבד להיות שם עבורך לעזור לך להמשיך לחיות . וידעת להוקיר תודה וידעת גם לנזוף כשהרגשת לבד. מנחם נשמה, קשה להיפרד אז בוא נחליט לא להיפרד נחליט שתמשיך לחיות בלב שלנו ותמיד תשאר חלק מהמשפחה. אני אוהב אותך מני דה מן!".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    עברית תיקנית
    סמדר 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים ... אומרים חמיו, אם כבר. ובכלל, הצורה היותר תיקנית היא "חותנו". מכאן שולחת תנחומיי למשפחת בר זוהר וכל מי שהמנוח היה יקר ללבו. תנוחמו מן שמיא!
    סגור
  • 16.
    יעל בר זוהר
    כל כך מרגש 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זכית יעלי את מדהימה כמו בעלך ואביך שלא תדעו יותר צער
    סגור
  • 15.
    יעל בר זוהר
    ד.ז 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משתתפת בכאבכם על מותו של האבא. שלא תדעו צער
    סגור
  • 14.
    משתתפים בצערכם
    עינת 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משפחה יקרה משתתפת בצערכם . אתם עוברים תקופה קשה . תהיו חזקים אוהבים אתכם .
    סגור
  • 13.
    יהי זכרו ברוך (ל"ת)
    סמי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    יפה ומרגש (ל"ת)
    גילי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 11.
    חמיו ולא חמו (ל"ת)
    עברית! 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    תנוח על משכבך בשלום
    רחלי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עצוב ...זכית במשפחה שמוקירה ומעריכה אותך
    סגור
  • 9.
    כבר חשבתי שנפרדים מזוארץ...
    נזלת 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כבר חשבתי שנפרדים כאן מגיא זוארץ...
    סגור
  • 8.
    גיא זוהר
    רונה חדד שגיא 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאד מעריכה אותך, אבל מספיק עם כל מה שקורה במשפחתכם זה מאוס
    סגור
  • 7.
    מה הקטע הזה?
    מיכל 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המשפחה הזו חייבת את אור הזרקורים ברמה יומיומית? המדינה מתהפכת והם מוציאים לאור את הסיפורים האישייםשלהם. אז אם לא שמתם לב, יש אנשים שנפרדו מאהוביהם בצורה אלימה וגסה ומופקרת. אז קצת צניעות ואולי במקום לספר על עצמכם, תעזרו.
    סגור
  • 6.
    הבחור הזה כל יום נפרד בכאב ממישהו (ל"ת)
    יצחק 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    די כבר עם הבכיינות של המשפחה הזו. מספיק. נהנים ובוכים. (ל"ת)
    רוני 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • חצוף קנאיות
    אתי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרושם הוא חצוף מגעיל.לכן אלוהים רוצה לשרוף את ישראל אין פריגון וניחומים לך לכל הרוחות.הדבר המקובל הוא מני ינוח על משכבו ואתה החצוך לך לכל הרוחות
    סגור
  • 4.
    זו ארץ
    אמא סבתא 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דיי אתם לא היחידים שקוברים אבא. זה חיי עולם.ילדים קוברים הורים. תתבישו על כל הפירסומים כאשר יום יום קוברים ילדים פרחי הארץ הזאת. אוה התקשרה
    סגור
  • 3.
    יהי זכרו ברוך
    כוכב 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היה אבא של..כואב לקרובים לו.אין צורך לכתבה כל יום .
    סגור
  • 2.
    ירדתם לגמרי מהפסים
    שור 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה קרה ? מי מת? מה כל הכתבות האלה על הזוג המעצבן הזה,הכאילו סובל.זוארץ תתבייש לך,אתה צריך להיעלם מהנוף שלנו.עושה מיליונים ובוכה עם ה-בז שלו.עופו שניכם מחיינו.
    סגור
  • 1.
    עצוב
    דנה 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאחלת לכם משפחת זוארץ תמשיכו כל השנים להיות ביחד תהנו מהילדים ושאלוהים ישמור עליכם מכל משמר ויאיר את דרככם. אמן ואמן
    סגור