טלוויזיה

כוכבת האח הגדול מצטרפת למחאה? "מחכים לכם בבית, עם ישראל חי"

זוכת העונה האחרונה של תוכנית המציאות יובל מעתוק נבחרה ללוות משלחת של מנהלי קמפוסים יהודיים מרחבי העולם שהגיעו לארץ לתמוך בישראל. במסגרת הביקור, יצאו יחד לסיור בקיבוץ רעים וביישובי עוטף עזה. בתחנה הראשונה, הגיעה יחד עם הפעילים לגבול עזה וצעקה בקולי קולות יחד עם המשלחת לחטופים 
מערכת ice |  1
יובל מעתוק (צילום צילום מסך רשת 13)
זוכת העונה האחרונה של תוכנית המציאות "האח הגדול" ברשת 13, כוכבת הרשת יובל מעתוק, היא שם מוכר כמעט בכל בית בישראל. לאחרונה מעתוק נבחרה ללוות את משפחת חב"ד בקמפוס - משלחת של מנהלי קמפוסים יהודיים מרחבי העולם שהגיעו לארץ לתמוך בישראל מאז ה-7 באוקטובר.  
אתמול (חמישי) פרסמה מיקי לוין ב-TMI כי מעתוק יצאה יחד עם חברי המשלחת לסיור בקיבוץ רעים, המקום שבו התרחש הטבח במסיבת הנובה, וגם לסיור ביישובי עוטף עזה. בתחנה הראשונה, הגיעה יחד עם הפעילים לגבול עזה וצעקה בקולי קולות יחד עם המשלחת לחטופים: "עם ישראל חי, מחכים לכם בבית".
בחודש שעבר, לרגל ציון היום העולמי לאוטיזם, זוכת האח הגדול מעתוק יצאה עם הרצאה על חייה, לצד אחיה התאום קובי, שעליו דיברה בבית האח הגדול. אחיה התאום שנולד עם פיגור ואוטיזם שינה את חייה ואת חיי משפחתה. מטרת ההרצאה היא לעלות לשיח ולמודעות את נושא האוטיזם בפרט ואנשים בעלי מוגבלות בכלל ולדבר על המחויבות החברתית בקבלת האחר והשונה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כוכבת??
    פייבל קרנפי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוכבת??? עוד "אושית" תרבות תורמת את דעתה לאסון משפחות החטופים והחללים באמרות שפר שגורמות לסינואר עונג על הצלחתו וב"עזרת" מממנים בעלי אינטרסים בפרוד העם בציון.
    סגור