טלוויזיה

ואלרי חמתי הודחה מ"רוקדים עם כוכבים": "זה מבאס מאוד, לא אשקר"

ואלרי חמאתי הודחה אמש ראשונה מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים". זמן קצר לאחר ההדחה, שיתפה: "החלטתי להגיע הנה להגשים חלום ילדות ולאתגר את עצמי. זה מבאס מאוד, לא אשקר, אבל פנינו קדימה"
רוני שיינר |  5
ואלרי חמאתי ורוי גורביץ (צילום רותם לבל)
הזמרת ואלרי חמאתי והרקדן שלצדה, רוי גורביץ', הודחו אמש מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים". בזאת, זכו השניים בתואר שאף אחד לא רוצה בו: המודחים הראשונים של העונה. 
בראיון לתוכניתו של גיא פינס, אליה התראיינו זמן קצר לאחר ההדחה, אמרה חמאתי: "זה לא המקצוע שלי ובכל זאת החלטתי להגיע הנה להגשים חלום ילדות ולאתגר את עצמי. אני טופחת לעצמי על השכם על עצם העמידה פה על הבמה, מול שופטים שזה כל החיים שלהם וזה המקצוע שלהם שנים, ולצלוח את זה. זה מבאס מאוד, לא אשקר, אבל פנינו קדימה. בסוף אני זמרת, ומוזיקה לעולם לא עוצרת". 
על השופטים אמרה חמאתי: "כל השופטים מהממים, בסוף הם עושים את העבודה שלהם. אם אני הייתי שופטת בשירה גם אני הייתי קשוחה לא פחות. אני מעריכה אותם על הכל והכל בסדר". 
חמאתי סיימה בהתייחסות למלחמה ולסוגיית החטופים: "חשוב לי להגיד שהכל באמת כל כך קטן, מה שאנחנו עוברים כאן באולפן, הדחה, מעידה, לעומת המציאות הבאמת מזעזעת וטרגית שאנחנו עוברים. שום דבר לא עצוב כמו המציאות מסביבנו. זה פשוט פרופורציות לרגע".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חזי היה צריך לעוף
    סתם 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חזי דין היה צריך לעוף, הוא מוכשר אבל לא בריקודים, ואלרי היתה הרבה יותר טובה ממנו, אז העבירו אותו כדי שיעוף בתוכנית הבאה. סתם חוסר צדק והחלטת ההפקה בלי קשר לריקוד עצמו. חבל.
    סגור
  • 3.
    החלטת שופטים שמריחה מאוד לא טוב , כבר לא מאמין להם (ל"ת)
    דן 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    גאוותנית
    גאוותנית 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גאוותנית
    סגור
  • 1.
    ואלרי את נהדרת. זה לא את, זה הוא.
    ישראלית 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בלי לחפש תירוצים וסיבות, מן הדקה הראשונה שראיתי את הופעתך הבנתי שהרקדן שציוותו לך איננו מתאים, ולא יוכל לקדם אותך ולקחת אותך למקומות שאליהם את יכולה להגיע. זה באמת מבאס וחבל מאוד, אבל זו שגיאה של ההפקה שאינה תלויה בך. אני בטוחה שעם בן זוג מתאים היית יכולה לטפס ולהגיע רחוק הרבה יותר. המון בהצלחה לך!
    סגור
  • גאווה
    גאווה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאווה
    סגור