טלוויזיה

אלמוג בוקר מתפרק בשידור חי: "לא אכפת לי לבכות"

כאשר בוקר דיווח על כך שזהו יום הולדתו של אביה של נועה ארגמני, אהריש ביקשה ממנו שלא להתחיל עם הדמעות כי גם היא לא תעמוד בכך ובתגובה בוקר הוסיף כי "לא אכפת לי לבכות דווקא עכשיו אחרי כל כך הרבה רע שראינו פה"
מערכת ice |  1
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלמוג בוקר)
לא רק ערד ניר וניר דבורי בחדשות 12 התקשו להסתיר את ההתרגשות לאור החדשות על שחרור ארבעה חטופים אמש [שבת] גם בחדשות 13 לוסי אהריש ואלמוג בוקר התקשו להסתיר את ההתרגשות והדמעות שלהם על כך.
כאשר בוקר דיווח על כך שזהו יום הולדתו של אביה של נועה ארגמני, אהריש ביקשה ממנו שלא להתחיל עם הדמעות כי גם היא לא תעמוד בכך ובתגובה בוקר הוסיף כי "לא אכפת לי לבכות דווקא עכשיו אחרי כל כך הרבה רע שראינו פה".

הארבעה נחטפו ממסיבת הטבע ברעים, שם עבדו או בילו לצד חבריהם. הם חולצו במבצע מורכב של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, שפעלו בלב נוסייראת, שבו נפצע לוחם ימ"מ באורח קשה. הם הועברו לבית החולים שיבא תל השומר, ונמסר כי מצבם הרפואי תקין.
כזכור, במהדורה המקבילה, ערד ניר אמר: "אני מתקשה להדחיק את ההתרגשות", אמר ניר בדמעות וגרון חנוק ממש רגע לפני שהשידור עבר לוידאו של הרגע המרגש. "אלו רגעים שמאוד רצינו להיות חלק מהם", המשיך הכתב הוותיק בדמעות.
"הנה גם אנחנו כאן, גם הצופים בבית, עם ישראל כולו, זוכים להיות חלק מרגעים כאלה של התעלות, של הצלחה, של ישראליות". אפילו הכתב הצבאי ניר דבורי לא נשאר אדיש וטען: "הנה אני גם בוכה איתך עכשיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צבועים
    אשכנזי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלאק בוכים , תדלקתם כל הזמן את המחאות הלא צודקות אלומדעדו סדק בעם, אלא שמותר להם הכל ! ואלא שאסור להם. אתם חלק מאלה ג'זירה לכן לא קונה את דמעות התנין שלכם . תתביישו אם הייתם פטריוטים, הייתם אומרים בשידור בואו נרגע ,בלי מחאות, בלי הפגנות, בלי כל הקשקושים הללו די עד לסוף המלחמה כרגע משנסים מותניים לטובת העם !! אבל לא ! כי שמאל לא רואה מעבר לחוטמו. שהוא מזיק !!!
    סגור