עסקי ספורט

השחקן הטורקי שביצע תנועה אנטישמית - יורחק מיורו 2024

בלם נבחרת טורקיה מריח דמירל חגג את השער נגד אוסטריה בתנועה המזוהה עם ארגון  "הזאבים האפורים". זהו ארגון טורקי ימני קיצוני פאשיסטי, שהוצא אל מחוץ לחוק במדינה. הוא יורחק משני משחקים באליפות אירופה, הפרסום על הרחקתו של דמירל טרם יצא בהודעה רשמית 
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום מתוך אתר uefa)
בלם נבחרת טורקיה, מריח דמירל, שחגג את השער שכבשו נגד אוסטריה, צפוי לקבל הרחקה משני משחקים באליפות אירופה, בעקבות תנועה שביצע על המגרש. על פי הדיווח (אמש) בבילד, הבלם לא יוכל לשחק ברבע הגמר נגד הולנד בשבת, וגם אם טורקיה תעפיל לחצי הגמר - הוא לא יעלה על המגרש.
עניינה של הפרשה במשחק בין טורקיה לאוסטריה. לאחר השער השני שכבש, דמירל חגג עם תנועה בה הידיים שלו מונפות למעלה עם שתי אצבעות, תנועה המזוהה עם תנועת "הזאבים האפורים". מדובר בארגון טורקי ימני קיצוני פאשיסטי, שהוצא אל מחוץ לחוק באוסטריה. עם זאת, בטורקיה ממשיכים לעמוד מאחורי השחקן. 
 
​הפרסום על הרחקתו של דמירל טרם יצא בהודעה רשמית. ההתאחדות הטורקית יכולה עד להגיש כתב הגנה, ורק אז תתבהר התמונה האם הוא מורחק באופן סופי. ארגון "האזבים האפורים" נחשב לכזה שרודף אחרי מיעוטים בטורקיה ואף אחראי למותם של אלפים, שכן בעבר חברים בו נחשדו בפעילות טרור.
בחודש נובמבר, פרסם הארגון סרטון בו שלח איום מפורש כלפי הספורטאים הישראלים שייצאו במשלחת למשחקים האולימפיים בפריז, עם סרטון שמזכיר את טבח מינכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה