עסקי ספורט

מרגש: כריסטיאנו רונאלדו תורם לנפגעי רעידת האדמה

עוזר ולא עוצר. כריסטיאנו רונאלדו שלח מטוס מלא בציוד למען הניצולים מרעידת האדמה העוצמתית שהתרחשה בטורקיה ובסוריה לפני כחודש. רונאלדו, ביחד עם עוד שחקנים נוספים, תרם גם חולצה חתומה למען איסוף תרומות
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
לפני חודש הכתה רעידת אדמה עוצמתית בטורקיה ובסוריה וכתוצאה מכך מתו מעל ל-50 אלף בני אדם ונפצעו מעל ל-100 אלף איש. בעוד השיקום מההריסות עוד רחוקים מלהסתיים וכחצי מיליון איש מצאו עצמם ללא קורת גג, יש מי שנרתם לעזור – כריסטיאנו רונאלדו.
הכוכב הפורטוגלי של אל-נאסר הסעודית שלח לאזור מטוס מלא במוצרים נחוצים לשורדים. במטוס ניתן היה למצוא אוהלים, אריזות מזון, כריות, שמיכות, מיטות, אוכל לתינוקות, חלב וציוד רפואי. בנוסף, רונאלדו תרם סכום כסף לא ידוע.

בנוסף, רונאלדו ביחד עם ליאונל מסי, קיליאן אמבפה וניימאר הוציאו חולצות חתומות שלהם למכירה פומבית כחלק מהעזרה להשיג תרומות לנפגעי רעידת האדמה. יוזמת החולצות הגיע כאשר בלם אטלאנטה האיטלקית, מריח דמירל הטורקי, פנה לחבריו וביקש ציוד חתום שיוכלו להציע לצורך גיוס כספים.
בזכות התגייסות חבריו וביניהם פאולו דיבאלה ולאונרדו בונוצ'י הוא הצליח לגייס כמה מאות אלפי דולרים והיד עוד נטויה.
בשבוע שעבר הגשים רונאלדו את חלומו של נער סורי שסיפר לאנשי החילוץ של רעידת האדמה שהוא רוצה לפגוש את הכדורגלן. נביל סעיד עמד פנים מול פנים עם האליל שלו ביום שישי לאחר שהוזמן לצפות במשחקו של הכוכב הפורטוגלי במסגרת משחקת של אל נאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה