עסקי ספורט

מסי ורונאלדו הצטרפו: הקמפיין החדש שהושק לטובת הנפגעים

"קרן ליונל מסי" בראשה עומד כוכב הכדורגל תרמה כ-3.5 מיליון אירו לטובת סיוע הומניטרי לנפגעי רעש האדמה, במקביל נפתח פרויקט תרומות ייחודי אליו הצטרפו כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
כוכב הכדורגל ואלוף העולם הטרי ליונל מסי תרם כ-3.5 מיליון אירו עבור תמיכה וטיפול במשפחות של קורבנות רעש הדמה בטורקיה ובסוריה, כך לפי פרסומים בתקשורת הצרפתית. בדיווח פורסם כי מסי ביקש מהקרן שלו, "קרן ליאו מסי", לשלוח סיוע לנפגעי רעידת האדמה. "קרן ליאו מסי" היא קרן משפחתית שדואגת לבריאות ולחינוך של ילדי העולם.
אך לא רק מסי תרם לטורקים ולסורים. שחקן הכדורגל הטורקי מריך דמיראל המשחק בליגה האיטלקית במדי אטאלנטה פתח בקמפיין יחודי, אליו הצטרפו כוכבי כדורגל רבים.דמירל ביקש ביום שלישי תרומות למאמצי סיוע באמצעות תלבושת הספורט האלקטרוני המקצועי שלו. מאוחר יותר באותו יום, דמירל אמר שהוא שוחח עם כוכב-העל הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו ועמיתיו לסרייה A, ליאונרדו בונוצ'י ופאולו דיבאלה, שהציעו חולצות חתומות שיימכרו במכירה פומבית. כל ההכנסות מהמכירה יתרמו לעמותה המסייעת למשפחות שנפגעו באסון רעידת אדמה.
עד יום שישי, סגל התורמים התרחב וכעת הוא כולל גם את השמות הגדולים ביותר הבולטים בכדורגל העולמי, ביניהם: כוכבי מנצ'סטר סיטי ארלינג האלנד וקווין דה ברוינה, שחקן ריאל מדריד, אדן הזאר, ובפאריס סן ז'רמן מככבים כאמור ליונל מסי וקיליאן אמבפה. יש לציין כי נכון ליום שישי אחר הצהריים, החולצה של רונאלדו, שנמכרת כעת, השיגה את ההצעה הגבוהה ביותר בסביבות 212,450 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה