שיווק ופרסום
טבע נאות בקמפיין חדש, כמה מיליונים השקיעה בו?
מותג נעלי הנוחות והאופנה יוצא בקמפיין דיגיטל שהופק על ידי משרד הפרסום "LIME" המציג נבחרת של בני נוער עם כישרון מיוחד בעולמות הכדורסל, ריקוד, נגינה, רכיבה על סקייטבורד ועוד, שהם נועלים את דגם "שחר" - כפכפי שני הפסים האייקוניים שמזוהים עם המותג
מותג נעלי הנוחות והאופנה המוביל "טבע נאות" יוצא בקמפיין דיגיטל שהופק על ידי משרד הפרסום "LIME" המציג נבחרת של בני נוער עם כישרון מיוחד בעולמות הכדורסל, ריקוד, נגינה, רכיבה על סקייטבורד כשהם נועלים את דגם "שחר" - כפכפי שני הפסים האייקוניים שמזוהים עם המותג, בקמפיין בו הושקעו כשני מיליון שקלים.
הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין מגיע מהתובנה שבני הנוער רוצים להרגיש נוח עם הטבע שלהם ברגעים שונים ביומיום כמו האזנה למוסיקה, ריקוד וספורט ולכן המטרה של הקמפיין הוא להציג את דגמי ה"שחר" בצורה האותנטית ביותר ולהעביר את המסר המרכזי שהכי טרנדי זה להרגיש בנוח (עם עצמך).
עוד ב-
משה מרי, מנכ"ל גלובלי מוסר: "אנו שמחים לעלות עם קמפיין לדגם ה"שחר" האייקוני של "טבע נאות". דגם "שחר" הוא אייקון אופנה ישראלי ומזוהה עם המותג בישראל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
מניות בולטות בת"א
- עורכ.ת תוכן לדסק חדשות - משמרות לילה כל הארץ
- עורך/ת תוכן לעולמות הכלכלה - מחלקה מסחרית תל אביב
- כתב/ת דיגטל וקריפטו המרכז
- ראש דסק תל אביב
- כתב/ת בידור ורכילות תל אביב
- כתב/ת שוק ההון תל אביב
- כתב/ת מדיני פוליטי המרכז
- רכז/ת מערכת תל אביב
- כתב/ת נדל"ן תל אביב
- כתב/ת כלכלה תל אביב
- עורכ/ת כלכלה תל אביב
- עורכ/ת תוכן לדסק חדשות תל אביב
- עורך/ת הום פייג' תל אביב
- עורכ/ת בידור ורכילות תל אביב
- מנהל/ת שיתופי פעולה ומכירות תל אביב
- כתב/ת סלבס תל אביב
- מנהל/ת משמרת לדסק חדשות תל אביב
- עורכ/ת תוכן לדסק חדשות תל אביב
לראש
העמוד
העמוד