משפט

חדשות 13 והכתב הוותיק יחטפו תביעה? "דיווח מעוות ושקרי"

אלי סניור דיווח על תאונת דרכים של ראש אגף התנועה וחטף: "התנהלות הכתב וערוץ 13 חורגת מכל אתיקה עיתונאית סבירה, ובכך מנצלת את כוחה שניתן לה לשדר תוכן להמונים ומנצלת אותו לפגוע בניצב ומשפחתו ובשמה של משטרת ישראל ושוטריה וזאת מתוך מניעים לא ברורים"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
בהמשך לפרסומים בערוץ רשת 13 שפורסמו הערב [חמישי] בעניינו של ראש אגף התנועה נטען על ידי המשטרה כי מדובר לכאורה בטענות שיקריות שהועלו על-ידי הכתב אלי סניור ועד בטרם קיבל התייחסות לטענותיו שהועלו היום (06.06.2024) ממשטרת ישראל.
לדברי המשטרה, הכתב מדווח על אירוע תאונת דרכים בה היה מעורב ראש אגף התנועה  בצורה "מעוותת, שיקרית הפוגעת בשמו הטוב של הקצין ובני משפחתו. הפרסומים מועברים כעת לבחינה משפטית לבחינה האם הדבר עולה כדי לשון-הרע".

עוד הובהר: "מיד לאחר התאונה נפתח אירוע במשטרת ישראל המתועד במערכות המשטרה, למקום הגיע שוטר סיור ולאחריו הגיע קצין תורן של הגזרה בדרגת מפקח ולא ניצב משנה והיה ראוי כי כתב המתיימר להיות כתב המסקר משטרה יבדיל בין הדרגות.  משטרת ישראל הזמינה את מד"א למקום, איש צוות מד"א שהגיע למקום פנה לניצב וביקש לבדוקו וזה סרב ודרש שלא לקבל טיפול רפואי ובניגוד לנטען ע"י הכתב כאילו השוטרים מנעו טיפול בניצב, הניצב הזדהה בפני הקצין תורן בשמו ותפקידו וזאת בניגוד לטענות הכתב".
פרטי הרכב המשטרתי הועברו לנהג הרכב אזרחי אחר שניזוק ומאחר ואף אחד לא דרש פינוי רפואי התאונה סווגה באותה עת כנזק בלבד פרטי האירוע הועברו לבוחן תנועה אשר החליט בהתאם לנוהל ובנסיבות אלו שלא להגיע לזירה. פרטי האירוע הועברו ליחידת הבוחנים של מרחב שרון ונפתח תיק משטרה כנדרש.
הרכב המשטרתי נגרר למוסך טויטה הנמצא בהסדר עם משטרת ישראל ובניגוד לנטען ע"י "הכתב באופן שיקרי שהרכב נגרר לחניון תוך מצג שווא כאילו הדבר נעשה על מנת 'להעלים' את התאונה. בסיום הטיפול בזירה הקצין תורן לקח את הניצב לביתו וזאת לבקשתו".
לסיום הובהר: "שוטר שהגיע מיד ובסמוך לקרות התאונה הבחין בניצב לידו בסמוך לרכב, הטענות כי בנו של הניצב נהג ברכב והניצב הוברח מהמקום הינן שקר מוחלט ומי שטעון אותם מפיץ שקר המהווה לשון הרע. התנהלות הכתב וערוץ 13 חורגת מכל אתיקה עיתונאית סבירה ובכך מנצלת את כוחה שניתן לה לשדר תוכן להמונים ומנצלת אותו לפגוע בניצב ומשפחתו ובשמה של משטרת ישראל ושוטריה וזאת מתוך מניעים לא ברורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה