ויראלי

אקי אבני חושף את האסון המשפחתי: "נדקר שלוש פעמים בחזה"

השחקן האהוב אקי אבני, חשף כי אחיין שלו, סמל נתן שמעון אבני, נפצע קשה בפיגוע בקניון בכרמיאל, בו נרצח חברו הטוב, סמ"ר אלכסנדר (סשה) קימינסקי ז"ל: "נתן נדקר שלוש פעמים בחזה מדי המחבל בן העוולה בקניון בכרמיאל, התעשת, קם, וחיסל את המחבל ביריות ובכך מנע את המשך מסע ההרג"
מערכת ice | 
אקי אבני

השחקן האהוב אקי אבני, חשף אתמול (רביעי) את האסון המשפחתי שנפל עליו, אחרי שאחיין שלו, סמל נתן שמעון אבני מצפת, נפצע קשה בפיגוע השבוע בקניון בכרמיאל, בו נהרג גם חברו הטוב של אחיינו של אבני שהיה איתו - סמ"ר אלכסנדר (סשה) קימינסקי ז"ל, באירוע טרגי ומטלטל במיוחד. נתן מאושפז במצב קשה במרכז הרפואי לגליל שבנהריה.

אבני העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו סיפר על האסון הכבד: "בשם נתן שמעון אבני ובשם משפחת אבני אנו מודים לצוותי הפאראמדיקים של מגן דוד אדום, תודה לצוות טיפול נמרץ של בית החולים לגליל בנהריה, תודה לצוות הטראומה והפסיכולוגיה, העובדים הסוציאלים, והמשק של בית החולים, תודה על הצוותים של רם 2, תודה לכל מי שמתפלל עליו, ולכל מבקשי שלומו, ברוך השם נתן יצא מטיפול נמרץ".
אבני המשיך: "נתן עטוף בחיבוק משפחתי חם והכי חזק שיש בעולם מהמשפחה ועם ישראל כולו. נתן תמיד היה הגיבור שלנו ועכשיו כל עם ישראל יודע שהוא גיבור. נתן נדקר שלוש פעמים בחזה מדי המחבל בן העוולה בקניון בכרמיאל, התעשת, קם, וחיסל את המחבל ביריות ובכך מנע את המשך מסע ההרג. אנו מחבקים ושולחים בלב כואב את תנחומינו למשפחתו של חברו אלכסנדר יקימינסקי הי״ד שנרצח בידי בן העוולה".
 


לסיום קרא לאחדות בעם: "יש כל כך הרבה אנשים מדהימים בעם הזה, כל כך הרבה נתינה ושותפות גורל, כל כך הרבה לב, כל כך הרבה עוצמות, אנחנו בהזדמנות היסטורית ובמלחמה על המדינה אליה חזרנו אחרי אלפי שנים ואותה הצלחנו להקים על נס במשך 76 שנים, המלחמה הזאת היא בפיתחו של כל אחד מאיתנו, רק אנחנו יכולים לשמור עליה, אין אחר מלבדינו, זה הזמן להיות חזקים, והכי חשוב להיות אחד בשביל השני".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה