ויראלי

אלמוג בוקר סופד: "זאת הייתה בחירה בלתי אפשרית"

העיתונאי וכבר חדשות 13, אלמוג בוקר פרסם אמש פוסט בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא סופד לרועי וסמדר עידן, יניב, יסמין קשת, אריאל ותכלת זהר, אופיר וניצן ליבשטיין, אלעד קציר, שחר אבינאי, אילן פיורנטינו וגיל תעשה, גיבורים שנפלו בקרב על הבית בשביעי באוקטובר

מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
כתב חדשות 13 בדרום, אלמוג בוקר, פרסם אמש (שני), בעמוד האינסטגרם שלו פוסט על הגיבורים: רועי וסמדר עידן, יניב, יסמין קשת, אריאל ותכלת זהר, אופיר וניצן ליבשטיין, אלעד קציר, שחר אבינאי, אילן פיורנטינו וגיל תעשה שנפלו בקרב על העוטף שביעי באוקטובר.
בוקר כתב: "זאת הייתה בחירה בלתי אפשרית, רועי עידן הצלם של ווינט ואשתו סמדר שנרצחו לעיני ילדיהם בביתם, יניב זהר, הצלם של ישראל היום, אשתו יסמין ובנותיהם קשת ותכלת שנרצחו בממד, אופיר ליבשטיין ראש מועצת שער הנגב האהוב שיצא להגן על תושביו ונרצח עם בנו ניצן, אלעד קציר שנחטף לרצועה עם אימו חנה ונרצח בשבי חמאס".
"שחר אביאני הרבשץ הגיבור של כפר עזה שהציל בגופו את משפתחו וחברים רבים בקיבוץ, אילן פיורנטינו הרבשץ של קיבוץ נחל עוז שיצא תחת אש לחלץ את אריאל", כתב בוקר והמשיך: "הבן של יניב זהר שיצא לריצת בוקר והציל את חייו, ואז שוב יצא ונפל בקרב על הבית, גיל תעשה שקפץ על הרימון והציל את ילדיו?".
עוד המשיך בוקר: "לאן הולכים? נחל עוז? כפר עזה? נתיב העשרה? בארי? מבטחים אולי כרם שלום? זאת הייתה החלטה בלתי אפשרית. השנה בפעם הראשונה לא הלכתי לבית העלמין. יצאתי לרוץ. לרוץ לזכרם. להקדיש לכל אחד ואחד מהם את הזמן שלו. במחשבות. לכל אחד מהם הסיפור שלו. המורשת שהשאיר והכאב העצום. אבל יש גם מכנה משותף אחד לכולם. כמה שהם אהבו את העוטף. זה לא היה מטעמי נוחות או מרחב. אפילו לא הטבות מס, כמו שנוהגים להקניט אותנו לפעמים. קיבוצים ומושבים יש גם מחוץ לעוטף. זה היה מתוך אידאולוגיה. ציונות אמיתית. של פעם".
"רועי, יניב, אלעד, שחר, אילן וגיל כל כך אהבו את העוטף. הם ידעו הכל על מה שקורה מעבר לגדר, על האויבים שלנו, הם ראו בעיניים, כשהיו מי שבחרו לעצום אותם. אבל הם האמינו שזה הבית שלנו ואנחנו כאן כדי להילחם עליו. אופיר ליבשטיין נהג לומר שהעוטף זה תשעים וחמישה אחוז גן עדן וחמישה אחוז גיהינום. חשבתי שהוא מגזים… אמרתי לו, אבל גם הבנתי שהאהבה שלו למקום חזקה יותר מהתרגילים בחשבון. ביום הזה, חשבון הנפש, הוא של כולנו, בלי יוצא מן הכלל".
 
"לכל אחד ואחת מאתנו יש תפקיד. כולנו מחויבים להסתכל על התמונות שלהם, להישיר מבט לאלה שהקריבו את חייהם עבורנו, ולזכור שהם לא נפלו לשווא, שעכשיו התפקיד שלנו, הוא להילחם עבורם על הבית. הבית של כולנו. לא רק של תושבי העוטף. ולהילחם עבורם, עבור משפחתם, עבור החברים שלהם, שאנחנו נעמוד לצידם, עד שעל החטופים יחזרו הביתה, עד שנהפוך את העוטף למה שאופיר ליבשטיין חלם וכל כך האמין. מאה אחוז גן עדן. יהי זכרם ברוך", כתב בוקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה