תיירות

ענקית התעופה ביטלה את הטיסות לישראל: זה הפיצוי שיקבלו הנוסעים

חברת התעופה הספרדית "אייר אירופה" הודיעה על ביטול הטיסות שלה לנתב"ג וממנו עד ל-9 באוגוסט, כולל. אלה הפיצויים שתוכלו לקבל
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על רקע המתיחות הגבוהה בין ישראל לאיראן וחיזבאללה, והערכות לקראת מתקפה איראנית על ישראל, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות את הטיסות שלהן לישראל. מי שהודיעה היום (שלישי) על הערכת ביטול הטיסות שלה לישראל היא חברת התעופה הספרדית "אייר אירופה", שהודיעה כי נכון לעכשיו היא לא תטוס לנתב"ג וממנו עד ה-9 באוגוסט 2024, יום שישי, כולל, אחרי שכבר הודיעה על ביטול טיסות עד למחר.
חברת התעופה הספרדית מסרה: "אנו מודעים למצב הרגיש המתחולל כיום בישראל ועוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות. עקב המצב הביטחוני הנוכחי בישראל, טיסות UX1301/1302, בוטלו עד יום שישי, 9 באוגוסט כולל. הביטולים כבר עודכנו במערכת שלנו, והאפשרויות הבאות זמינות לנוסעים המושפעים.
"שינויים בתאריכים: ללא תשלום בתוך אותה תא טיסה עד 31 באוקטובר. שינוי מסלול: ללא תשלום בתוך אותה בקתה, בתשלום הפרש עלות אם יש, עד 31 באוקטובר. שובר: זמין לנסיעות עתידיות. החזר: החזר מלא עבור הטיסות שבוטלו. תהליך באמצעות GDS".
"בנוסף, עבור נוסעים המתוכננים לנסוע בין 10 ל-31 באוגוסט, עדכנו את המדיניות שלנו כדי לספק גמישות רבה יותר עבור כרטיסים שהונפקו עד 31 ביולי. שינויים בתאריכים: ללא תשלום בתוך אותו מסלול טיסה עד 31 באוקטובר. שובר שאינו ניתן להחזר: זמין לנסיעות עתידיות".

לסיום מסרה אייר אירופה: "אנא אל תהססו לפנות אלינו אם יש לכם שאלות כלשהן או אם אתם זקוקים לעזרה נוספת. אנו מעריכים את ההבנה ושיתוף הפעולה שלכם במהלך תקופה זו. תודה וכל טוב, צוות אייר אירופה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנב
    שוקי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסע בלי כרטיס בלי ביטוח בתור נוסע סמוי לפחות 7 שנות מאסר אין חוק למשפחת נתניהו משפחה מגעילה אייס
    סגור