תיירות

חברות תעופה ממשיכות לבטל טיסות לנתב"ג: כ-150 אלף ישראלים תקועים

הכאוס בחו"ל חוגג: כ-150 אלף ישראלים תקועים ברחבי העולם ללא כל דרך להגיע לישראל. חברות התעופה הבינלאומיות מבטלות טיסות, הישראליות דווקא מתגברות קווים. ולאילו יעדים הכי כדאי לכם להגיע עכשיו?
מערכת ice |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל וההערכות לקראת מתקפה של איראן ושלוחותיה במזרח התיכון, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות טיסות לישראל, כאשר הפעם מצטרפות גם וויז אייר, שהעריכה את הפסקת הטיסות שלה לישראל עד מחר (שני) נכון לרגע זה, כאשר גם חברות התעופה הספרדיות - ויולינג, אייר אירופה ואיבריה אקספרס מבטלות את הטיסות שלהן לנתב"ג בימים הקרובים.
על פי הערכות שונות, כ-150 אלף ישראלים תקועים כעת במגוון רב של יעדים ברחבי העולם ללא דרך להגיע לישראל, כאשר כמעט ורק החברות הישראליות, ארקיע, ישראייר ואל על, נותרו אלה שטסות לישראל וממנה.
ואם אתם שוהים כרגע בחו"ל ואין לכם דרך לחזור, שני היעדים המומלצים ביותר עבורכם לנחות בהם ולנסות להשיג מהם טיסות לישראל הם אתונה ולרנקה. חברות התעופה הישראליות הודיעו שהן מתגברות את הקווים שלהן לשני היעדים הללו.
ארקיע הייתה האחרונה להודיע על תוספת של עשרות קווי טיסות מאתונה ולרנקה לישראל ביומיים הקרובים. למעשה, ארקיע הוסיפה בשלושת הימים הללו עוד 18 טיסות מאתונה ולרנקה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לחברות התעופה הישראליות
    זאב 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום שיעודדו את החברות הישראליות מעודדים את החברות הממשלתיות. ארץ אוכלת יושביה
    סגור