תיירות

חברת התעופה הישראלית מתגברת טיסות: עשרות קווים נוספים לנתב"ג

על מנת לתת מענה לביקושים ולעומסים, חברת התעופה הישראלית ארקיע, מתגברת  את לוח הטיסות ככל שניתן ומוסיפה עוד טיסות וקווים ליעדים אתונה ולרנקה, זאת על אף הטענות הקשות שלה כלפי המדינה והשב"כ. מהחברה נמסר: "אנו מודעים לתחושות הנוסעים ומודים שאנחנו חולקים את אותן תחושות גם כן"
מערכת ice |  2
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על מנת לתת מענה לביקושים ולעומסים, חברת התעופה הישראלית ארקיע, מתגברת היום (ראשון) ובימים הבאים את לוח הטיסות ככל שניתן ומוסיפה עוד טיסות וקווים ליעדים אתונה, בירת יוון ולרנקה שבקפריסין. 
לישראלים ששוהים כעת בחו"ל כדאי ומומלץ לתפוס טיסות מכל יעד שהוא ללרנקה ואתונה, משם מתוגברות הטיסות לישראל. היום יצאו לאתונה 4 טיסות. כך גם מחר ומחרתיים. מעל ל-10 טיסות בשלושת הימים הבאים, שנוספו לעוד מספר טיסות שהוסיפה החברה לישראל.
בנוסף על כך, היום יצאו 4 טיסות ללרנקה, ועוד שתיים נוספות בכל יום. כ-8 טיסות בשלושת הימים הבאים. תיגבור הטיסות מגיע על רקע הזעם של ארקיע כלפי המדינה והשב"כ, במסגרתו טענה חברת התעופה כי על רף שהגדילה את מספר הטיסות והקווים, לתת מענה לעשרות אלפי ישראלים שתקועים בחו"ל, הטיסות חזרו ריקות, זאת בשל היעדר אבטחה.
מהחברה נמסר כי "נכון לרגע זה, לוח הטיסות שלנו מתעדכן מעת לעת ואנו מפרסמים באתר החברה וברשותות החברתיות כל עדכון לו"ז. אנו מודעים לתחושות הנוסעים ומודים שאנחנו חולקים את אותן תחושות גם כן. הדברים משתנים במדינה משעה לשעה. אנחנו עובדים מסביב לשעון, כדי שכלל הנוסעים יגיעו ליעדם ובחזרה הביתה. ארקיע ממשיכה לפעול בהתאם להנחיות רשויות התעופה וגורמי הביטחון".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נפגעי ארקיע
    קובי 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מושג מה חברת ארקיע אומרים אנחנו תקועים בפראג החל מיום חמישי לא עונים אין עם מיל דבר ישבנו כחמש שעות בשדה בסוף הודיעו כי הטיסה מתבטלת לקחנו מלון על חשבונינו הם מתנערים מהמחויבות שלהם להחזיר אותנו היות ונתנו טיסה חלופית בשבת (אנחנו דתיים) אלצנו היום לשלם 700 דולר לאדם בסמרטווינגס.
    סגור
  • 1.
    סכנה
    יעק ק 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תטוסו בארקיע חברה פח אשפה. יש מצב שהם ינחתו באיראן. או שלא יצאו לכוון ישראל לעולם.
    סגור