תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: חברת התעופה חוזרת אחרי 5 חודשים

ITA חוזרת סוף כל סוף לישראל. הקו בין נתב"ג לרומא יחודש החל ממחר. שלב הראשון בקאמבק של חברת התעופה לישראל, הוא שהחברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות במסגרת הקו המבוקש, ייתכן שבמהלך הקיץ תבוצע הרחבה לקו תלוי בביקוש
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חדשות טובות לנתב"ג. אחרי כמעט חמישה חודשים של היעדרות בעקבות מלחמת חרבות ברזל, חברת התעופה האיטלקית המוכרת ITA חוזרת סוף כל סוף לישראל. הקו בין נתב"ג לרומא יחודש החל ממחר [ראשון] ה-3 במרץ 2024.
על פי פרסום בפספורטניוז, השלב הראשון בקאמבק של חברת התעופה לישראל, הוא שהחברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות במסגרת הקו המבוקש, ייתכן שבמהלך הקיץ תבוצע הרחבה לקו תלוי בביקוש.

עוד צוין בפספורטניוז, כי בשלב ראשון הטיסות של ITA מנתב"ג ייצאו בימים ראשון, שלישי וחמישי ב-15:20 וינחתו ברומא בנמ התעופה פיומיצ'ינו בשעה 18:05. מהכיוון השני, הטיסות מרומא ארצה ייצאו בשעה 10:00 בבוקר וינחתו בנתב"ג בשעה 14:20. 
על פי לוח הקיץ, הטיסות מישראל לאיטליה ימריאו בשעה 14:30 וינחתו בבירת ארץ המגף ב-17:15. הטיסות מרומא ימריאו ב-09:10 וינחתו בנתב"ג ב-13:30. עוד פורסם כי לוח הטיסות יאפשר חיבור נוח לטיסות קונקשן עם ITA Airways עם עצירה בפיומיצ'ינו בדרך ליעדים שונים בדרום אמריקה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה