עסקי ספורט

תמיכה בישראל? הצעד של אלופת סקוטלנד סלטיק נחשף

לאחר שחברי האולטראס של סלטיק "הבריגדה הירוקה" הניפו דגלי פלסטין ביציעים, ועל הרקע הקרע מול שחקנה הישראלי ליאל עבדה, נקטה הקבוצה צעד תקיף והחליטה להרחיק מהמגרשים את כל חברי הארגון
מערכת ice | 
ליאל עבדה (צילום אינסטגרם/ ליאל עבדה)
אין ספק כי מי שהכי סבל עד כה מהאנטישמיות ברחבי העולם כתוצאה מהמלחמה המתנהלת בעזה, הוא שחקנה הישראלי של אלופת סקוטלנד סלטיק, ליאל עבדה, שנאלץ לשמוע קריאות ושלטים אנטי ישראלים ובעד הפלסטינים ביציעי קבוצתו. סלטיק החליטה לשים סוף לכך והרחיקה מהמגרשים את כל חברי ארגון האולטראס של הקבוצה, "הבריגדה הירוקה".
בשבוע שעבר במהלך משחקה של הקבוצה בליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד הניפו חברי האולטראס דגלי פלסטין, זאת בניגוד להוראות המועדון ואופ"א שאסרו על עירוב דברים פוליטיים במשחקים. מהמועדון נמסר כי בשל "הכישלון העקבי של אוהדי הקבוצה לעמוד בחוקי המועדון והאצטדיון".

בנוסף לכך הבהירה סלטיק: "עקב מקרים חוזרים ונשנים של התנהלות בלתי מתקבלת על הדעת, המועדון השעה את הכרטיסים העונתיים של כל אוהדי 'הבריגדה הירוקה". בסקוטלנד לא יודעים כיצד ינהג השחקן הישראלי שנעדר מהמשחקים האחרונים של הקבוצה בעקבות פציעה ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים בקבוצה. אוהדים של המועדון הביעו ברשתות החברתיות תמיכה בעבדה והביעו תמיהה כיצד עבדה מצליח להתמודד עם זה. למרות הצעד של המועדון השחקן עשוי לעזוב בכל העברות הקרוב של ינואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה