עסקי ספורט

מסי חתם למעריצה ישראלית על כיסוי הטלפון: צפו בתיעוד

הכוכב הארגנטיני חתם אמש על כיסוי הטלפון של מעריצה ישראלית בבית המלון ארדרוק במיאמי. עכשיו רק לחלום בכמה יימכר בעתיד הכיסוי אם אותה ישראלית תחליט למכור אותו
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)

הכוכב הארגנטיני ליאו מסי חתם אמש על כיסוי הטלפון של מעריצה ישראלית בבית המלון ארדרוק במיאמי. בתיעוד שפורסם על ידי ישראל בידור נראה הכוכב מקשקש בזריזות חתימה שלו על גבו האחורי של הטלפון.

כזכור לפני כמעט שלושה חודשים הדהים מסי את עולם הכדורגל כשהודיע כי הוא חותם באינטר מיאמי מליגת ה-MLS. כבר במשחקו הראשון במדי הקבוצה האמריקאית בא מסי על שכרו כשכבש שלישייה והוביל את קבוצתו לזכייה בתואר גביע האמריקות. יחד עם זאת נכשלה אינטר מיאמי בניסיונה להשתחל לפלייאוף הליגה ולמעשה סיימה את העונה. הגעתו של מסי לפלורידה העלתה את מחירי הכרטיסים למשחקי הקבוצה בעשרות אחוזים והובילה לבאז גדול לקבוצתו של דיוויד בקהאם, כאשר גם חבריו לשעבר בברצלונה סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה הצטרפו לקבוצה.

עזיבתו של הפרעוש את פ.ס.ז לוותה בטונים צורמים, זאת למרות שמסי היה בעונתו הטובה ביותר כולל הזכייה עם ארגנטינה בגביע העולם, למרות זאת כשל בניסיון להביא לפ.ס.ז גם את ליגת האלופות ולאחרונה הודה בראיון בארגנטינה כי זו הייתה טעות לחתום בקבוצה מעיר האורות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה