עסקי ספורט

חיזוק משמעותי בדרך למכבי חיפה? הסכומים נחשפים

הירוקים, שעדיין מחפשים קשר אחורי זר שישלים את מצבת הזרים של הקבוצה, הגישו הצעה של 1.5 מיליון יורו על קשרה של ברסט יאנגה אמבוק בן ה-23, שהושאל בעונה האחרונה לקון מהליגה השנייה במדיה, היה שחקן הרכב ורשם 24 הופעות
מערכת ice | 
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)

מכבי חיפה מצאה את הקשר האחורי אותו היא כל כך רוצה? על פי דיווח ב"לה טלגרם" בצרפת, האלופה הגישה הצעה של 1.5 מיליון יורו על יאנגה אמבוק קשרה בן ה-23 של ברסט מהליגה הצרפתית הבכירה. אמבוק שגדל במדי ברסט ואף ערך במדיה 30 הופעות ליגה, הושאל בעונה החולפת לקון מהליגה השנייה בה היה שחקן הרכב ורשם 24 הופעות עם שער ובישול, אמבוק קמרוני ממוצא מדגסקרי עדיין מתלבט אם לעבור לשחק בישראל, כאשר לפי הדיווח קבוצתו נוטה לקבל את ההצעה של הירוקים.

מאז עזיבתו של מוחמד אבו פאני האלופה מחפשת קשר אחורי שייכנס לנעליו כאשר עד כה כל השמות שעלו כמועמדים לא הגיעו בסופו של דבר, כולל זה של נתינאל צ'אלובה האנגלי שאף ביקר בארץ לפני כעשרה ימים וצפה במשחקם של הירוקים במוקדמות ליגת האלופות נגד האמרון ספרטנס אך החליט בסופו של דבר להישאר באנגליה.
 


העברה הכי יקרה בהיסטוריה של מכבי חיפה הייתה גם היא מצרפת, החלוץ פרנדזי פיירו שהגיע בעונה שעברה מגנגאן מהליגה השנייה בצרפת תמורת סכום של 1.6 מיליון יורו ואם אמבוק יגיע אל הירוקים בסופו של דבר הוא ייכנס לשלוש עסקאות הרכישה הגדולות ביותר של הירוקים בכל הזמנים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה