עסקי ספורט

באיירן זכתה באליפות; המנכ"ל פוטר ולא הורשה לחגוג עם הקבוצה

היום (שבת) באיירן מינכן זכתה באליפות גרמניה בפעם ה-11 ברציפות אחרי שדורטמונד אירחה את מיינץ וסיימה בתיקו 2:2 ולא הצליחה להשיג את הניצחון המיוחל שהיה הופך אותה לאלופה. עם זאת, זמן קצר לאחר הניצחון הודיעו כי המנכ"ל והמנהל המקצועי פוטרו
מערכת ice | 
באיירן מינכן
דרמה גדולה בגרמניה: היום (שבת) באיירן מינכן זכתה באליפות גרמניה בפעם ה-11 ברציפות אחרי שדורטמונד אירחה את מיינץ וסיימה בתיקו 2:2 ולא הצליחה להשיג את הניצחון המיוחל שהיה הופך אותה לאלופה. עם זאת, לא מדובר בדרמה הגדולה ביותר של היום.
זמן קצר אחרי הניצחון של באיירן על קלן 2:1, נודע לאוהדים רשמית כי המנכ"ל ואגדת המועדון, אוליבר קאן, פוטר מתפידו, כמו גם המנהל המקצועי חסן סאליחמיז'יץ'. כזכור, למרות הניצחון הערב, הקבוצה חוותה שנה לא פשוטה בכלל ונדרשה להחליף מאמן באמצע העונה. לנעליו של יוליאן נאגלסמן נכנס תומאס טוכל במטרה לשנות את התמונה. הקבוצה הודחה לאחרונה מהמרוץ לגביע הגרמני ולפני כן הודחה ברבע הגמר בליגת האלופות במשחק נגד מנצ'סטר סיטי.
למרות ההודעה הדרמטית, המנכ"ל היוצא קאן בירך את הקבוצה על זכייתה ובחר לחשוף כי לא הורשה להיות חלק מהחגיגות הגדולות. בציוץ כתב: "אני מאוד גאה בכם בהישג הזה. הייתי רוצה לחגוג עימכם, אך לצערי נאסר עלי להיות איתכם. מצפה לעונה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה