עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 43 בלבד

טרגדיה ענקית בכדורגל האיטלקי: כוכב העבר של קליארי, אנדראה קפונה, הלך לעולמו בגיל 43 בלבד אחרי שגופתו נמצאה בבית מלון יוקרתי בעיר: "לד שתמיד היה ידוע במקצועית, מסירות ותשוקה"
מערכת ice | 
אנדראה קפונה ופיגו (צילום צילום מסך מתוך טוויטר @20minutesSport)
טרגדיה ענקית התרחשה שלשלום (ראשון) באיטליה, זאת לאחר שכוכב הכדורגל לשעבר, אנדראה קפונה, הלך לעולמו בגיל 43 בלבד ובנסיבות טרגיות במיוחד, אחרי שגופתו נמצאה בחדר של מלון יוקרה בעיר קליארי.
על פי דיווחים בתקשורת המקומית, השחקן נמצא כשהוא שוכב על הרצפה עם חבלות בראשו וללא דופק ונשימה. הצוותים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו במקום. על פי תחקור ראשוני של האירוע עולה כי קפונה ככל הנראה חזר שיכור ממסיבה, איבד שיווי משקל ונפל בחדר המלון על ראשו.
קפונה נחשב לאחד מגדולי שחקני קליארי בכל הזמנים. הוא שיחק מספר שנים במועדון במסגרת הסרייה א' ונחשב לאגדה של ממש, שם גם לבש את הספרה 10, שמזוהה עם אחד מאגדות המועדון, ג'פרנקו זולה. הוא רשם 113 הופעות במדי קליארי, בהן כבש 12 שערים.
כמו כן, קפונה גם שיחק ב בסורה, טרוויסו, ויצ'נצה, גרוסטו וסלרניטנה האיטלקיות. אוהדי כדורגל בכל רחבי איטליה הוכו בהלם נוכח מותו של קפונה, כאשר גם בקבוצה הוציאו הודעה רשמית בנושא: "המומים וכואבים את לכתו של אנדרה קפונה, הוא היה ילד שתמיד היה ידוע במקצועית, מסירות ותשוקה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה