עסקי ספורט

המדליסטית האולימפית כמעט נרצחה בפיגוע ביפו: "אסירת תודה"

דיאנה סברצוב, שהייתה חברת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית שקטפה את מדליית הכסף במשחקים האולימפיים בפריז 2024, ממש לפני כחודש וחצי, ניצלה ממוות בפיגוע הירי ביפו. אמה כתבה: "אני מקווה שככל שיותר אנשים יקראו את זה, אבי יידע עד כמה אני מודה לו אוהבת אותו וישמע את תפילותיי"
מערכת ice | 
נבחרת ההתעמלות האומנותית (צילום רונן טופלברג)
כמעט אסון לספורט הישראלי. המתעמלת האולימפית, דיאנה סברצוב, שהייתה חברת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית שקטפה את מדליית הכסף במשחקים האולימפיים בפריז 2024, ממש לפני כחודש וחצי, ניצלה אמש (שלישי) ממוות בפיגוע הירי הקשה ביפו בו נרצחו בסך הכל 6 ישראלים ועוד 9 נפצעו.
על פי ישראל היום, סברצוב תושבת בבת ים עלתה על הרכבת הקלה בשעה שהמחבלים פתחו על הקרונות בירי ורצחו כמה מהאנשים. היא הסתתרה והצליחה להתגונן עד חלוף הזעם.

אמה של דיאנה, אנה, העלתה סטורי וכתבה בדמעות: "כיום אבא שלי נמצא בשמיים כבר 14 שנה ולראשונה אני אסירה תודה על כך שהוא שם למעלה. הוא הצליח להציל את ביתי היכן שלא יכולתי ללוות אותה הביתה שלמה".
עוד המשיכה: "בתי האוהבה עלתה היום על הרכבת הקלה ביפו יחד עם המחבלים, וכשהתחילו לירות היא הצליחה להתחבא ולברוח. אני מקווה שככל שיותר אנשים יקראו את זה, אבי יידע עד כמה אני מודה לו אוהבת אותו וישמע את תפילותיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה