עסקי ספורט

גאווה ישראלית: זאת הזוכה במדליית הכסף באליפות אירופה

יוליה צ'רנוי הבטיחה את מקומה במשחקים הפרא-אולימפיים הקרובים בפריז לאחר שזכתה במקום השני בתחרות הירי למטרה ברובה אוויר. בשנה שעברה הוכתרה כאלופת העולם. המשלחת הישראלית מונה 24 ספורטאים בעשרה ענפים שונים
מערכת ice |  1
יוליה צרנוי (צילום קרן איזיקסון)
הספורטאית הפרא-אולימפית יוליה צ'רנוי זכתה היום (שלישי) במדליית הכסף בירי ברובה אוויר למרחק 10 מטרים. התחרות התקיימה במסגרת אליפות אירופה שמתנהלת כרגע בספרד. צ'רנוי השתתפה במקצה, שכולל 49 משתתפים, גברים ונשים. היא חברה בבית הלוחם תל-אביב, חניכתו של גיא סטריק. 
צ'רנוי היא הראשונה מבין כל הספורטאים שהבטיחה את מיקומה במשחקים הפרא-אולימפיים הקרובים שצפויים להתקיים בפריז. במוקדמות, בהן השתתפה צ'רנוי, היא הגיעה למקום הרביעי. מחר היא צפויה להתחרות שוב באליפות אירופה, הפעם במקצה ירייה ברובה טוטו.  
צ'רנוי היא אלופת העולם לשנת 2023. היא בת 44, ומלבד קליעה היא משתתפת גם בתחרויות חתירה. היא נולדה בקזחסטן ועלתה לארץ לבדה בשנת 2000 במסגרת תכנית מצטיינים. 
גם בתחום השחייה נרשמו הישגים מרשימים לספורט הפרא-אולימפי הישראלי. באליפות האחרונה זכו משתתפים ישראלים בכמה הישגים מרשימים, ביניהם גם מדליות זהב במקצים שונים. המשחקים צפויים להיפתח בפריז ב-28 לאוגוסט ולהמשך עד ה-8 בספטמבר. המשלחת הישראלית כוללת 24 ספורטאים בענפים השונים, 12 נשים ו-12 גברים מעשרה ענפי ספורט שונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיוני לצלם אותה מאחורה בלי פנים
    צלם 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחליפו צלם ועורך
    סגור