עסקי ספורט

אולימפיאדה 2024: נחשפה התלבושת של המשלחת הישראלית לתחרות

המשלחת הטולימפית והפראלימפית של ישראל לאולימפיאדה בפריז הציגו את הביגוד אותו ילבשו בתחרות - בגדים של המותג ריבוק בצבעי כחול ולבן
מערכת ice | 
עמית חסדאי (צילום קרן איזיקסון)
המשלחות לפריז, האולימפית והפראלימפית הציגו היום את הביגוד הספורטיבי לפריז. שתי המשלחות ילבשו ביגוד זהה של המותג ריבוק. את הביגוד, בעיצוב ייחודי בגוונים של כחול ולבן, הציגו, ספורטאים ומאמנים אולימפים ופראלימפים.
את הספורטאים הפראלימפים ייצגו החותרת מורן סמואל, חותרת הקיאק טליה אילת, רוכב אופני היד עמית חסדאי,  שחקן הבוצ'יה נדב לוי ושחקנית הכדורשער רוני אוחיון מלווה ברודי, כלב הנחייה שלה.
יו"ר הוועד האולימפי, יעל ארד אמרה: "אתם הספורטאים הפראלימפים חברים שלנו, שותפים שלנו, אנחנו משפחה אחת. אנחנו יחד ראש החץ שהולך קדימה כדי להוכיח את המצוינות הישראלית."
יו"ר הועד הפראלימפי משה מוץ מטלון אמר:  "הנראות של שתי המשלחות זהה. השיוויון חשוב בעינינו. במשלחת שלנו יש יהודים, מוסלמים ודרוזי, יש עולים חדשים וותיקים, גברים ונשים במספר זהה - מה יותר ישראלי מזה? אני מבטיח שבפריז נעשה הכל על מנת ולהיות ראויים לעם הזה."
כזכור, בפעם הראשונה בתולדות התחרויות האולימפיות, הזוכים במדליית זהב ייהנו גם מפרס כספי בשווי 50 אלף דולר לכל זוכה, כאשר הסכום הכולל שיושקע בפרסים הינו 2.4 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה