עסקי ספורט

יעל ארד ושחר צוברי בשיתוף פעולה מיוחד: "מודים על הדרך המשותפת"

קבוצת XT, חברה גלובלית שמעניקה חסות לנבחרת האולימפית בגלישת רוח נשים, קיימה מפגש לנבחרת האולימפית המדוברת שזכתה בלא מעט פרסים בשנים האחרונות. מאמן נבחרת ישראל בגלישה, שחר צוברי: "מודים ל-XT ולוועד האולימפי על הדרך המשותפת"
מערכת ice | 
יעל ארד (צילום olympics.com)
קבוצת XT היא חברה גלובלית מובילה הפעילה בתחומים שונים, כאשר בליבת פעילותה תחום הספנות והיי-טק. כחלק מפעילות קהילתית ענפה של הקבוצה בראשות, אודי אנג'ל, הקבוצה מעניקה חסות לנבחרת האולימפית בגלישת רוח נשים.
בעקבות כך, XT ערכה מפגש מיוחד לנבחרת האולימפית בגלישת רוח נשים. המהלך המדובר נחשב למסורת של החברה הגלובלית אך הוא נערך גם בשל זכיית שרון קנטור באליפות העולם – דבר שמעניק לה את האפשרות לייצג את ישראל באולימפאידה בפריז 2024.
 
בין הספורטאיות המובילות שהתארחו במפגש החגיגי, ניתן היה להבחין ב יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל וזוכת מדליית הכסף באולימפיאדת ברצלונה 1992, שרון קנטור, שזכתה לאחרונה באליפות העולם בגלישת רוח נשים ותייצג את ישראל באולימפיאדה בפריז 2024, שחר טיבי, אלופת העולם 2023 וייצגה את ישראל באולימפיאדת טוקיו 2020, דניאלה פלג, גולשת בנבחרת ומאיה מוריס, גולשת בנבחרת. נבחרת הגולשות של ישראל, מתנהלת בהובלתו של המאמן והמדליסט האולימפי שחר צוברי, שנכח אף הוא במפגש.


יו"ר קבוצת XT, אודי אנג'ל: "הנבחרת האולימפית בגלישת רוח נשים של מדינת ישראל מייצגת אותנו בכבוד רב ומוכיחה כל פעם מחדש יכולות אדירות. אני נפעם מהמקצועיות, ההישגיות והמסירות של כל אחת ואחת מהגולשות בנבחרת, ואין לי ספק, שהגולשת שלנו, שרון קנטור, תגיע רחוק במשחקים האולימפיים בפריז ותסב לנו גאווה רבה. בהצלחה!."
מדליסט אולימפי ומאמן נבחרת ישראל בגלישה, שחר צוברי: "חברת XT תומכת בנבחרת גלישת רוח בשנה וחצי האחרונות ועד למשחקים האולימפיים, במטרה למקסם את פוטנציאל הנבחרת בכלל ובפרט לזכות במדליה אולימפית. אנחנו מודים ל-XT ולוועד האולימפי בישראל על הדרך המשותפת לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה