השוק

ענקית הספנות מכריזה על פשיטת רגל: נכנסה לחובות ענק

שירות המעבורת של NYC הגיש בקשה לפשיטת רגל ביום רביעי, רק לאחד מהקווים הקטנים של הורנבלואר - American Queen Voyages, עסק שייט בסירות נהר לילה שהפסיק את פעילותו ביום שלישי
מערכת ice | 
ספנות (צילום freepik, shutterstock)
החברה שמפעילה את שירות המעבורת של NYC לפשיטת רגל ביום רביעי למרות ששברה שיאי נוסעים בשנה שעברה. מפעילת השייט בת ה-100 אמרה שהמצב הכספי לא ישפיע על שירות המעבורת של ניו יורק. החוזה של החברה עם העירייה להפעלת המערכת חודש לחמש שנים נוספות ב-2023.
פשיטת הרגל נוגעת ספציפית רק לאחד מהקווים הקטנים של הורנבלואר - American Queen Voyages, עסק שייט בסירות נהר לילה שהפסיק את פעילותו ביום שלישי, בהמתנה למכירה או השבתה. הורנבלואר אמר כי המלכה האמריקנית וויאג'ס מפגרת בביצועים, ולא הצליחה להתאושש לאחר המגיפה.

"זה לא ישפיע כלל על שירות המעבורות של NYC - למעשה, העסקה הזו מזרימה הון חדש לחברת האם, תוך ביטול חובות שאינם קשורים לפעילות המעבורת, מה שיאפשר למערכת להמשיך בצמיחת השיא שלה בחמשת הרובעים", אמר המנכ"ל קווין ראביט.
היסודות של עסקת פשיטת הרגל כוללים הזרמה של 121 מיליון דולר במימון חדש עם כ-720 מיליון דולר בהפחתת חובות הכוללת, הקשורה בעיקר לקו המלכה האמריקאי שלה. המימון החדש "יתמוך בפעילות השוטפת ובצמצום החוב הכולל", אך כל שאר הפעולות מחוץ ל-American Queen Voyages ימשיכו לפעול כרגיל.
"לא יהיו שיבושים במערכת ורוכבי המעבורת של ניו יורק ימשיכו לקבל את אותה אמינות ונוחות שירות יוצאת דופן ברכיבה", אמר ג'ף הולמס, דובר התאגיד לפיתוח כלכלי של ניו יורק. השירות של NYC Ferry פועל עמוק במינוס למרות הטענות שהוא לא מושפע מהגשת פשיטת הרגל האחרונה. ביקורת מבקר העירייה העלתה שהעירייה הסתירה עלויות נוספות של 224 מיליון דולר מ-2015 עד 2021 כדי לשמור על הנוסעים לשוט לאורך נתיבי המים שלה - סכום שהוא כמעט מחצית מהערכת העלות המקורית להפעלת המעבורת. דו"ח המבקר האשים גם הורנבלואר בתשלומי יתר של 12 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה