נדל"ן ותשתיות

סוכנות התיווך נכנסת לפשיטת רגל: חשודה בהונאת אלפי בעלי דירות

MV Realty, נחשדת בהונאת אלפי בעלי בתים ברחבי מדינת טנסי, החברה הציעה לבעלי בתים כסף מראש בתמורה לזכות להיות סוכן הנדל"ן הבלעדי אם ימכרו יחליטו למכור את ביתם. כעת היא עומדת בהליך פשיטת רגל
מערכת ice |  8
עסקת נדל"ן בניו יורק (צילום shutterstock, freepik)
חברת תיווך הנדל"ן MV Realty, נחשדת בהונאת אלפי בעלי בתים ברחבי מדינת טנסי, והגישה בקשה לפשיטת רגל פדרלית במחוז הדרומי של פלורידה. בקשת פשיטת הרגל של החברה מראה שהיא הגישה לארגון מחדש. 35 החברות הנלוות של MV Realty, כולל MV Realty of Tennessee, LLC, מבקשות גם הן סעד במסגרת חוקי פשיטת הרגל הפדרליים.
WSMV4 Investigates, הפועלת בלפחות 32 מדינות, דיווחה לראשונה על MV Realty ביולי 2023, והסבירה כיצד החברה הציעה לבעלי בתים כסף מראש בתמורה לזכות להיות סוכן הנדל"ן הבלעדי אם ימכרו יחליטו למכור את ביתם.

עם זאת, רבים מהאנשים שנרשמו, כמו אוולין רידלי בת ה-69 שהוצגה בדו"ח WSMV, היו אנשים מבוגרים שלא הבינו את הפרטים של מה שנקרא הסכמי הטבות לבעלי הבית, כולל העובדה שההסכם נמשך במשך 40 שנה והיו דמי סיום עצומים אם הם רצו לצאת מהעסקה.
למעשה, במקרה של רידלי, כלתה סנדטרל רידלי, אמרה כי אוולין סבלה מדמנציה מתחילה והאמינה שהיא חותמת על משכנתא לטווח קצר, לא על הסכם רישום. התובעים הכלליים של המדינה בלפחות שמונה מדינות הגישו כעת תביעות נגד MV Realty, בטענה לשיטות סחר מטעות, אך ה-AGT של טנסי אינה ביניהם, למרות שחקירות WSMV4 חשפו יותר מ-200 הסכמי הטבות לבעלי בתים שבוצעו והוגשו בטנסי התיכונה בלבד.
מוקדם יותר השנה, ה-FCC אמר כי הוא "נקט בפעולה נחרצת" כדי לסגור "קמפיין שיחות תרמית" המשמש את MV Realty כדי למקד ולהתקשר לצרכנים באופן לא חוקי. בעוד שה-FCC לא יאשר אם אנשים המתגוררים בטנסי קיבלו את השיחות הללו, רוב הסכמי MV Realty שנחשפו על ידי WSMV4 Investigates בטנסי התיכונה נחתמו במהלך התקופה הנחקרת כעת.
כחלק מהחקירה שלו, ה-FCC הורה לכל ספקי הטלפון הגדולים לחסום שיחות רובו מ-MV Realty. במקרה של אוולין רידלי, MV Realty ביטלה את הסכם ההטבות שלה לבעלי הבית זמן קצר לאחר ש-WSMV4 Investigates החלה לשאול את החברה על החוזה. כלתה של אוולין, סנדרל רידלי אמרה שהיא ובעלה קנו את הבית באוקטובר, ובוורלי מתכוננת לפרוש בזכות ההכנסות מהמכירה. "היכולת לקנות את זה ממנה נותנת לה זמן לצאת לפנסיה וליהנות משארית חייה, ולכן, אני נרגש בשבילה."
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    למה זה צעניין אותנו
    חוה 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבות על פשיטות רגל בארהב??? כאן מדברים על טנסי וכתבה קודמת קראתי על פשיטת רגל לרשמת מאפיות , בארהב. לא מענין.
    סגור
  • 7.
    שאלה מי הבעלים של החברה ישראלים?? (ל"ת)
    אריק 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    זה נראה כאילו לקחו את הכתבה ותרגמו בגוגל טרנסלייט (ל"ת)
    אנונימי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    צדיק אף אחד לא גונב (ל"ת)
    חס וחלילה כל יהודי ה 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    סוכנות הנדלן
    גיא 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים רעים הם מעטים אך ההרס שלהם עצום.לצערי
    סגור
  • 3.
    אצלנו זה לא יכול להיות
    יצחק בן דוד 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אצלנו זה לא יכול להיות סוכני הנדלן אצלנו הם הגונים וישרים לוקחים 2 אחוז ונפרדים מהלקוח,תלמדו להעריך את המתווכים כאן שעובדים יומם וליל למען הלקוח.
    סגור
  • 2.
    טנסי? מה קשור אלינו? (ל"ת)
    סמי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 1.
    כתבה מעניינת וחשובה. ותקנו את העברית שלכם
    עומר 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    12 2
    "הסוכן הבלעדי אם ימכרו יחליטו למכור את ביתם". זאת עברית??
    סגור