עסקי ספורט

הישג אדיר לספורט הישראלי: מדליית זהב באליפות העולם - וגם ארד

שרון קנטור זכתה באליפות העולם בגלישת רוח שמתקיימת באיים הקנאריים. בזכות מדליית הזהב, הבטיחה כי היא תהיה נציגת ישראל באולימפיאדת פריז 2024 שצפויה להתקיים בעוד כחצי שנה. קטי ספיצ’קוב זכתה במדליית הארד, ומדובר בשנה שנייה ברציפות בה שתי ישראליות עומדות על הפודיום באליפות העולם
מערכת ice | 
אולימפיאדה (צילום freepik)
שרון קנטור זכתה היום (שבת) באליפות העולם בגלישת רוח שמתקיימת באיים הקנאריים, קטי ספיצ’קוב זכתה במדליית הארד. בזכות הזכייה, הבטיחה קנטור כי היא תהיה הנציגה של ישראל באולימפיאדת פריז 2024 שצפויה להתקיים בעוד כחצי שנה. ההישג הוא המשך ישיר להצלחה של המאמן שחר צוברי שהפך בשנים האחרונות את נבחרת הגולשות של ישראל לטובה בעולם.
"התחושה מדהימה", אמרה קנטור בת ה-21 רגע אחרי הזכייה, "עבדתי קשה מאוד היום. השיוט האחרון היה כל כך קשה. אמה וקטי היו מהירות, זה היה קרב צמוד. היו לי עליות וירידות בתחרות הזו, אני אסירת תודה". ספיצ'קוב, שלוש פעמים סגנית אלופת העולם, הייתה מאוכזבת בסיום: "יש לי המון הערכה לאמה ולשרון על שבוע מדהים. רציתי יותר היום, אבל זה מה יש. נראה מה צופן העתיד עבורי". 

למעשה, זו שנה שנייה ברציפות בה שתי ישראליות עומדות על הפודיום באליפות העולם, כאשר בשנה שעברה שחר טיבי זכתה בזהב וספיצ'קוב בכסף. קנטור תייצג את ישראל באולימפיאדה שתיפתח בעוד כחצי שנה, אתר השיוטים שנבחר למשחקים נמצא במארסיי. טיבי סיימה את היום מוקדם ועם אכזבה גדולה, כשנפסלה בזינוק ברבע הגמר והודחה מהשיוט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה