עסקי ספורט

הרכש החדש בליגת העל עוכב בנתב"ג: "מדינה שלא פשוט להיכנס אליה"

החלוץ הפנמי פרדי גונדולה נחת השבוע בישראל והצטרף לקבוצת הכדורגל הערבית-ישראלית מכבי בני ריינה. אלא שתקרית גזענית מבישה קרתה על המגרש בקוסטה ריקה כשפנו לעברו וקראו לו "קוף שחור". לבית הדין גונדולה החליט לא להתייצב, אף אחד מהנוגעים בדבר לא הצליח ליצור איתו קשר ונוצרה מבוכה גדולה. וזה לא הסוף
מערכת ice | 
פרדי גונדולה (צילום אינסטגרם/ פרדי גונדולה)
החלוץ הפנמי פרדי גונדולה נחת השבוע בישראל והצטרף לקבוצת הכדורגל הערבית-ישראלית מכבי בני ריינה, לאחר שסיים את חוזהו ועזב את מאלחואלנסה. עם זאת, עברו נותר לא פתור בקוסטה ריקה בעקבות תקרית גזענית שהתרחשה בגמר הגביע. גונדולה הבקיע ב-19 בנובמבר בגמר הגביע שהפגיש בין קבוצתו לבין דפורטיסו ספאריסה, שתי היריבות המושבעות והוביל את אלחואלנסה לזכייה.
אלא שעל פי הדיווח בוואלה, בקוסטה ריקה עוסקים דווקא באירוע לא ספורטיבי ומכוער למדי, כאשר מריאנו טורס, קשר סאפריסה, קרא לגונדולה "קוף שחור". גונדולה סירב לעבור הלאה ודרש שהארגנטינאי יעמוד לדין. זה קרה השבוע, אבל גונדולה לא התייצב לדיון - גם לא אחרי שאושר לו לעלות בשיחת וידאו.
טורס התייצב בבית הדין, אבל הפתעה גדולה נרשמה כאשר גונדולה לא הופיע. יתרה מכך, אף אחד מהנוגעים בדבר לא הצליח ליצור איתו קשר ונוצרה מבוכה גדולה, בוודאי אחרי שגונדולה התעקש שהקשר ייענש על המילים הקשות לעברו. מסתבר, כפי שגונדולה סיפר בריאיון בקוסטה ריקה הלילה (בין שלישי לרביעי), שהוא פשוט נרדם אחרי המסע הארוך ויומו הראשון בישראל ולכן לא השמיע את טיעוניו. "עשינו כל שניתן כדי ליצור קשר עם גונדולה, אך ללא הצלחה", הודיעו בקוסטה ריקה לפני הדיון.
 
 
גונדולה, כאמור, הגיב לכך באיחור בריאיון לתקשורת קוסטה ריקה: "התאמנתי ולא יכולתי לענות, אחר כך פשוט נרדמתי. התעוררתי ב-12 בלילה אחרי המסע הארוך, פשוט נרדמתי. ביום שהגעתי לישראל עוכבתי על ידי משטרת ההגירה, זו מדינה שלא פשוט להיכנס אליה, משם המשכתי לבדיקות רפואיות ואז לאימון. הגעתי למלון ופשוט נרדמתי. מיד יצרתי קשר עם ראשי הליגה והודעתי להם שנרדמתי".
 
לסיום אמר גונדולה על התקרית והדרישה שהארגנטינאי ייענש: "מריאנו לא יכול לקרוא לי 'קוף שחור', הוא צריך לכבד אותי ולדעת שכולנו שווים. אני לא אומר שום דבר נגדו או נגד כל שחקן אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה