עסקי ספורט

אודי אנג'ל בצעד מפתיע למען הנבחרת האולימפית

יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד: "אני מודה ל-XT אחזקות על האמון שהיא נותנת בנבחרת הנשים המצוינת שלנו ובאופן אישי לאודי אנג'ל, ידיד אמת של הספורט בישראל"
מערכת ice | 
נבחרה הגלישה האולימפית (צילום הוועד האולימפי בישראל)
במפגש שהתקיים הבוקר (יום ג' 30.05) במשרדו של יו"ר קבוצת XT, אודי אנג'ל, השיקו הוועד האולימפי בישראל ואיגוד השייט את תמיכתם בנבחרת הגולשות האולימפיות בחסות קבוצת XT 
קבוצת XT היא חברה גלובלית מובילה הפעילה בתחומים שונים, כאשר בליבת פעילותה תחום הספנות והיי-טק. כחלק מפעילות קהילתית ענפה של הקבוצה בראשות, אודי אנג'ל, תתמוך הקבוצה בנבחרת הגולשות האולימפית. 
נבחרת הגולשות של ישראל בהובלת, המאמן והמדליסט האולימפי שחר צוברי, היא אחת הטובות והבולטות בעולם. האיכות והעומק של הקבוצה שמורכבת מגולשות שנמצאות כולן בטופ העולמי מאפשרות לנבחרת האולימפית להגיע להישגים מרשימים בכל התחרויות החשובות תוך שהיא קוצרת שבחים ותארים בכל מקום בו היא מתחרה. בימים אלו מתקיימת תחרות צמודה בין הגולשות על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים עליו מתמודדות כל ספורטאיות הנבחרת. 
יו"ר קבוצת XT, אודי אנג'ל: "אני שמח וגאה על החיבור שנוצר עם נבחרת הגולשות האולימפית, שעבורי ועבור הקבוצה הוא אך טבעי, בשל האהבה המשותפת לים ולספורט, והשילוב עם ערכי קבוצת XT, במרכזם עידוד וקידום מצוינות, גיוון ושוויוניות בספורט ובעסקים."
יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד: "אני מודה ל-XT אחזקות על האמון שהיא נותנת בנבחרת הנשים המצוינת שלנו ובאופן אישי לאודי אנג'ל, ידיד אמת של הספורט בישראל. התמיכה של קבוצת XT אחזקות מעניקה לנבחרת הישראלית רוח גבית בדרך להגשמת החלום האולימפי. יתרה מכך, אנו רואים במעורבות הפעילה של העולם העסקי בספורט האולימפי בכלל, ובנבחרת הגולשות בפרט, הדהוד של ערכים כמו משמעת עצמית, התמודדות עם אתגרים ועידוד למצוינות בקרב נערות ונשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה