עסקי ספורט

גאווה ישראלית: מדליה שנייה לצ'רנוי באליפות העולם בקליעה

לאחר שזכתה במדליית בזהב באליפות העולם בקליעה בפרו, הקלעית הפראלימפית יוליה צ'רנוי עושה זאת שוב. אתמול היא זכתה במדליית הארד בירי חופשי למרחק 50 מטרים במצב שכיבה 

מערכת ice | 
יוליה צרנוי (צילום קרן איזיקסון)
במסגרת השתתפותה הקלעית הפראלימפית, יוליה צ'רנוי, זכתה במדליה נוספת באליפות העולם בקליעה המתקיימת בלימה, פרו. אחרי שזכתה רגע לפני כניסת יום הכיפורים במדליית הזהב בירי ברובה אויר למרחק 10 מטרים, הקלעית הישראלית עשתה זאת שוב וזכתה אמש (חמישי) במדליית הארד בירי חופשי 60 כדור למרחק 50 מטרים במצב שכיבה.
את המוקדמות צ'רנוי סיימה במקום החמישי מבין 27 קלעים, גברים ונשים. בגמר, כאמור, סיימה במקום השלישי. באליפות משתתפים 260 ספורטאים מ-54 מדינות.
לאחר שזכתה במדליית הזהב לפני יום הכיפורים, מאמנה של צ'רנוי, גיא סטריק, אמר: "זהו ניצחון מאוד מתוק. על יוליה עברה שנה לא פשוטה בשל שבר בקרסול שגרם לכאבים בתחרויות עצמן ומחוץ להן. אחרי המקום הרביעי באליפות אירופה, עבדנו חזק על הקטע המנטלי, והפעם, היא הובילה לאורך כל הפיינל ולא שמטה את ההובלה לרגע".
יוליה צ'רנוי, חברת בית הלוחם תל אביב וחניכתו של המאמן גיא סטריק, כבר הבטיחה את מקומה במשחקים הפראלימפיים פריז שיתקיימו בשנה הבאה. סטריק הוסיף ואמר: ​"זה הישג יוצא דופן מכיוון שזה מקצה משותף לנשים וגברים עם מספר משתתפים גבוה (64 קלעים וקלעיות) מולם התחרתה ראש בראש. ללא ספק הישג מדהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה