עסקי ספורט

עמוס לוזון מתפוצץ: "אני ממש כועס ועצבני, לא יכול יותר"

עמוס לוזון, איש העסקים והבעלים של קבוצת מכבי פתח תקווה, ערך הרמת כוסית עם השחקנים ועובדי המועדון, שם זעם עליהם: "יש לכם מזל שזה ערב חג. אני לא יכול להיות יותר מדי במתח ובעצבים. אני לא רוצה שיהיו מצבים שאחליט לא להגיע למשחקים כי אתם מעצבנים אותי"
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, פלאש90/נתי שוחת)
עמוס לוזון, איש העסקים והבעלים של קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקווה, ערך אתמול (שלישי) הרמת כוסית לשחקני הקבוצה, שהושפלה במחזור האחרון בליגת העל אחרי שספגה 4:1 מהפועל ירושלים, והיא נמצאת עד כה בעונה רעה מאוד, אחרי שרק לפני כשלושה חודשים זכתה בגביע המדינה אחרי ניצחון מהדהד על הפועל באר שבע בגמר.
על פי פרסום ב"ערוץ הספורט", לוזון שוחח עם השחקנים במהלך הרמת הכוסית, וזעם עליהם. בנאום שערך מול השחקנים, הצוות והעובדים של הקבוצה, אמר תחילה עמוס לוזון כי "יש לכם מזל שזה ערב חג. אני ממש כועס ועצבני".
עוד הוסיף ואמר לשחקנים והצוות: "טוב שלא ראיתי אתכם בשלושה ימים האלה מיום שבת, ההפסד הנורא והיום הזה... מי שמכיר אותי יודע שזה לא עובר בשקט. אני מאוד מקווה בשבילכם ובשבילי שזה ההפסד האחרון בצורה הזאת, כי זה לא מתאים לנו".
עוד הוסיף ואמר לוזון כי "הקלות שבה אתם סופגים היא פשוט נוראית. מי שמשחק צריך להתאבד על המגרש. לא תהיה עוד תצוגת נפל כזו, זה לא יכול לעבור. אני לא יכול להיות יותר מדי במתח ובעצבים. אני לא רוצה שיהיו מצבים שאחליט לא להגיע למשחקים כי אתם מעצבנים אותי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה