השוק

ענקית המזון בדרך לפשיטת רגל: תיסגר אחרי 72 שנים?

חברת Yelloh, לשעבר Schwan's, הודיעה על סגירת פעילותה בנובמבר. החברה, שהתמחתה במשלוחי מזון קפוא לבתים, ציינה אתגרים כלכליים ושינויים בהרגלי הצרכנים כסיבות לסגירה, אך טרם הגישה את פשיטת הרגל שככל הנראה הפכה לבלתי נמנעת עבורה
מערכת ice | 
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כאשר עסקים נקלעים למצוקה כלכלית, הם עומדים בפני מספר אפשרויות. חלקם פונים להליך פשיטת רגל על פי פרק 11, המאפשר להם לארגן מחדש את פעילותם תחת הגנה משפטית. אחרים בוחרים בפשיטת רגל לפי פרק 7, המוביל לחיסול החברה. ישנם גם מקרים בהם חברות מחליטות לסגור את שעריהן ללא הליך פשיטת רגל רשמי.
דוגמה מעניינת לסגירה ללא פשיטת רגל היא של חברת Yelloh, לשעבר Schwan's, שהודיעה על סגירת פעילותה בנובמבר. החברה, שהתמחתה במשלוחי מזון קפוא לבתים, ציינה אתגרים כלכליים ושינויים בהרגלי הצרכנים כסיבות לסגירה. Yelloh, שנוסדה ב-1952, הייתה ידועה בצי המשאיות הצהובות שלה והעסיקה כ-1,100 עובדים.

המנכ"ל ברנרדו סנטנה הביע צער על ההחלטה לסגור את החברה, והודה ללקוחות ולעובדים על תמיכתם לאורך השנים. מייקל זיבל, חבר מועצת המנהלים, ציין כי הקניות הדיגיטליות החליפו את האינטראקציה האישית שהייתה סימן ההיכר של החברה.
מקרה נוסף הוא של חברת Midwest Transport, ספקית שירותי הובלה ולוגיסטיקה שעבדה עם שירות הדואר האמריקאי. החברה הודיעה באופן פתאומי על הפסקת פעילותה בספטמבר, ללא הגשת בקשה לפשיטת רגל. העובדים קיבלו הודעה טלפונית על סגירת החברה, שהעסיקה כ-650 עובדים, מתוכם כ-480 נהגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה