השוק
רשת האופנה סוגרת את כל החנויות: קורסת בפשיטת רגל
מותג הלבוש הפופולרי "Salt Life" נקלע לקשיים כלכליים שהובילו לפשיטת רגל ולמכירתו במכרז. הבעלים החדשים של המותג, חברות Iconix International Inc. ו-Hilco Merchant Resources Inc., רכשו את "Salt Life" תמורת 38.74 מיליון דולר לאחר שהבעלים הקודמים, חברת Delta Apparel Inc., הגישו בקשה לפשיטת רגל ביוני האחרון
עולם האופנה הימית ספג מכה קשה השבוע עם ההודעה על סגירתן הצפויה של כל חנויות הרשת של מותג הלבוש הפופולרי "Salt Life". המותג, שנוסד ב-2003 על ידי ארבעה חובבי ים מג'קסונוויל ביץ' שבפלורידה, הפך במהרה לסמל של תרבות החוף האמריקאית. אולם, לאחר שנים של הצלחה, נקלע המותג לקשיים כלכליים שהובילו לפשיטת רגל ולמכירתו במכרז.
הבעלים החדשים של המותג, חברות Iconix International Inc. ו-Hilco Merchant Resources Inc., רכשו את "Salt Life" תמורת 38.74 מיליון דולר לאחר שהבעלים הקודמים, חברת Delta Apparel Inc., הגישו בקשה לפשיטת רגל ביוני האחרון. המצב הכלכלי הקשה של החברה התבטא גם בהפסקת הייצור במפעליה בהונדורס ובירידה חדה של 40% במכירות השנתיות. כתוצאה מכך, נמחקה החברה מהבורסה של ניו יורק ביולי האחרון.
סיפורו של "Salt Life" רצוף תהפוכות מעניינות, כאשר אחד ממייסדיו, טרוי האטו, נשפט ל-12 שנות מאסר ב-2023 בגין הריגת אישה צעירה בת 18. למרות זאת, המותג המשיך לצמוח והפך לשם דבר בקרב חובבי הים והגלישה ברחבי ארצות הברית. בשיא הצלחתו, נרכש המותג על ידי Delta Apparel ב-2013 תמורת 37 מיליון דולר.
המוצרים של "Salt Life", הכוללים בגדי ים, ביגוד ספורטיבי, משקפי שמש וציוד ימי, היו פופולריים מאוד בחנויות גלישה, רשתות כלבו וחנויות ספורט ברחבי המדינה. עם זאת, חשוב לציין כי רשת המסעדות "Salt Life Food Shack" נמצאת בבעלות נפרדת ואינה מושפעת מהליך הפירוק של רשת החנויות.
עוד ב-
לקוחות המותג יוכלו ליהנות ממכירות חיסול עם הנחות של עד 40% בחנויות הנסגרות. החברה הודיעה כי ה-20 באוקטובר יהיה היום האחרון בו ניתן יהיה לממש כרטיסי מתנה של הרשת. סגירת החנויות מסמנת את סופו של עידן עבור מותג שהיה חלק בלתי נפרד מתרבות החוף האמריקאית במשך שני עשורים, ומותיר אחריו מורשת של אהבת הים והחיים הטובים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.מאיפה אתם מביאים את הידיעות המופרכת האלהקוקו שאנל 10/2024/06הגב לתגובה זו0 0רשת פופולרית??? אף אחד בארץ לא שמע עליה. 37 מיליון דולר זה לא כסף בתחום האופנה, ואם בשיא היא נקנתה בסכום הזה אז כבר אז היא לה היתה שווה כלוםסגור
-
8.הייתי מוכנה להתחלף עם המדינה שאלה הצרות שלה (ל"ת)אורח 10/2024/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
7.רשת אופנה שסוגרת את שעריהאלונה אלון 10/2024/05הגב לתגובה זו0 0מעולה מעולה אינשלה לפוקס הוםסגור
-
6.את מי זה בכלל מעניין (ל"ת)יוסי 10/2024/05הגב לתגובה זו2 0סגור
-
5.פופולריתרומי 10/2024/04הגב לתגובה זו1 0כל כך פופולרית שאף פעם לא שמעתי את שמהסגור
-
4.מי מכיר את המוצג הזה בארץ? (ל"ת). 10/2024/03הגב לתגובה זו5 0סגור
-
3.לא נמאסאריה 10/2024/01הגב לתגובה זו4 0לכם לטחון את המוח עם כל מיני שמות שרק אתם מכירים ? איזהנרשתצואיזה נעליים ? העיקר התמונה באדום ודולרים על הרצפה ליד חץ מתרסקסגור
-
2.קסטרויהסז 10/2024/01הגב לתגובה זו1 0היא מרמה את הלקוחות במחירים נבגדים דמגיעים מסין עולה כול פריט 20 עד 50 שקל וקסטרו מנצלת את השם לרעה כול הבגדים הם כמו השוק שיותר זול מ20 שקל לכן הגיע הזמן לעשות סוף ושיבדקו ויסגרו את החנויות בחו"ל יש להם שם מאוד מאוד גרוע ושואלים אין המדינה מאפשרת שירמו את העם לעביר לשר התעשיה והלאהסגור
-
1.מתי אתם תיסגרו? (ל"ת)ציחי 10/2024/01הגב לתגובה זו5 0סגור
-
אתר אוכל נבלות וכותרות בלי כיסוי (ל"ת)אמן 10/2024/01הגב לתגובה זו5 0סגור