תרבות ופנאי

עולם התרבות בישראל עוצר: אלו המקומות שהחליטו לסגור

שני התיאטראות הגדולים בישראל, הבימה והקאמרי הודיעו כי המופעים שאמורים היו להיערך הערב מבוטלים וכי הם סוגרים את שעריהם הערב בפני קהל, מרשת בתי הקולנוע 'לב' נמסר גם כן: "עוצרים הכל בשבילם! בתי הקולנוע יסגרו החל מהשעה 17:00. בתי קולנוע לב", גם הסינמטק יסגור
מערכת ice |  1
תיאטרון הבימה (צילום יהודית גרעין-כל, מתוך אתר פיקיויקי)
לאחר שקבוצת קניוני עזריאלי, ראשי פורום העסקים וגם המסעדות המובילות בישראל הודיעו מוקדם יותר היום (ראשון) כי הן מצטרפות למאבק משפחות החטופים ומשביתות את העסקים כמחאה על הסחבת של הממשלה בהגעה לעסקה שתחזיר את אחרוני החטופים שאולי עוד נשארו בחיים בשבי החמאס, כעת גם בעולם התרבות מיישרים קו.
שני התיאטראות הגדולים בישראל, הבימה והקאמרי הודיעו כי המופעים שאמורים היו להיערך הערב מבוטלים וכי הם סוגרים את שעריהם הערב בפני קהל כהזדהות עם המחאה נגד הממשלה בגין עסקת החטופים.

אפילו על המסך הגדול תתקיים שביתה. מרשת בתי הקולנוע 'לב' נמסר גם כן: "עוצרים הכל בשבילם! הערב, מתוך הזדהות ותמיכה במשפחות החטופים ובמאבקן, בתי הקולנוע יסגרו החל מהשעה 17:00. בתי קולנוע לב".
מועדונים כמו הבארבי גם הודיעו על הצטרפות אל השביתה המדוברת כאקט של מחאה. המסעדות כמובן כבר הודיעו כי בשעה 18:00 ייסגרו שעריהן, גם בעולם הקניונים צפויה השבתה רחבת היקף.
מסינמטק תל אביב נמסר: "התעוררנו  גם הבוקר לחדשות קשות מנשוא, סינמטק תל אביב קורא לציבור להצטרף למחאת מטה משפחות החטופים, מחשיך את המסכים  וקורא לכל הציבור שלא להישאר אדיש לנוכח אובדן החיים היום-יומי והפקרת החטופים למותם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עולם התרבות ????
    אני 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר בין "תרבות" לבין חזרה לשיבוש חיי המדינה בזמן מלחמה ? איזה סוג של "תרבות" מפגין כסיוע לאויב שרצח את אזרחי המדינה באחד ממעשי הזוועה המאפיינים את מי שאנשי התרבות ראו בהם חברים ושותפים ?
    סגור