ויראלי

השפים חושפים: אלו הסלבס הכי גרועים שהגיעו למסעדות שלנו

אסף גרניט ומושיק רוט התייחסו לאחרונה באופן גלוי לכוכבים הבינלאומיים הכי גדולים שהגיעו להתארח במסעדות שלהם והיו בלתי נסבלים – ויש להם שמות. על רקע המלחמה בישראל, גרניט הודה גם כי נתקל בגילויי אנטישמיות במסעדותיו בחו"ל וכך בחר להגיב

מערכת ice | 
משחקי השף (צילום מיכה לובטון)
השפים, מושיק רוט ואסף גרניט המככבים בימים אלה בריאליטי הבישולים "משחקי השף" בערוץ 13, חשפו מי האורחים שכולנו מכירים ואפילו מחבבים אבל היו סיוט כשהגיעו להתארח במסעדות שלהם. גילוי הלב החריג היה במסגרת משחק בשם "עונים או אוכלים" ששיחקו השניים ונתן להם את האפשרות לענות על שאלה קשה או לאכול "מנה קשה" כמו לגימת קפה עם לימון.
מושיק רוט הודה שהכוכבת הכי גרועה שהתארחה אצלו היא מדונה. "היא בלתי. אי אפשר לתת לה כלום לאכול. אי אפשר לתקשר איתה. לא שאני רוצה לתקשר איתה, הצוות רוצה לתקשר איתה".
גרניט מצידו התוודה שויקטוריה בקהאם הייתה הצרה שלו בזמן שהתארחה באחת ממסעדותיו בחו"ל ודרשה: "דג בלי מים, בלי מלח".
גרניט, שמחזיק בין היתר במסעדות בברלין ופריז, סיפר בראיון ל"ישראל היום" כי הוא והצוות שלו מרגישים את המתח באוויר מאז שנפתחה המלחמה מול עזה. "קורה שיש תקריות, כמו מישהו שכתב 'שחררו את פלשתין' על המראה במסעדה שלי בברלין, ובמסעדה בפריז אחד האורחים גילה שהשף ישראלי – אז הוא פשוט קם והלך".
יחד עם זאת, גרניט הדגיש כי מדובר על מקרים מעטים שהוא מקווה שייעלמו לחלוטין. "כמסעדן, האמירה שלי היא אוכל ישראלי, וזה לגמרי לא מוחבא אצלנו", הוסיף השף שיצא לשירות מילואים בתחילת המלחמה. "היינו צריכים לקבל החלטה אם אנחנו מצניעים את הישראליות והופכים פשוט ל'מסעדות טובות' – אבל אני לא רואה סיבה לשנות את זה, גם אם זה אומר שיהיו עסקאות שאני לא אעשה או שאצטרך להתמודד עם ביקורת. הישראליות היא מאוד בפרונט של המסעדות שלנו, וזה ממש לא הולך להשתנות", סיכם גרניט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה