תרבות ופנאי

מדונה חוגגת 66 עם בן זוג בגיל של הבת שלה: "תודה לך אלוהים"

אחרי שחייה ניצלו מזיהום חיידקי מסוכן, כוכבת הפופ החליטה להתאושש בזרועותיו של שחקן הכדורגל אקים מוריס בן ה-28 ונאלצה לספוג תגובה מהאקסית שלו

מערכת ice | 
מדונה (צילום אינסטגרם/ מדונה)
כוכבת הפופ הבינלאומית תציין מחר (16 באוגוסט) את יום הולדתה בפורטופינו, איטליה ותחגוג 66 שנים אייקוניות, רובן באור הזרקורים. החגיגות יערכו באחוזה הפרטית המרהיבה של צמד המעצבים דולצ'ה וגבאנה כשלצד כלת השמחה יחגוג בן הזוג החדש שלה, שחקן הכדורגל אקים מוריס בן ה-28 המבוגר רק בשנה מבתה הבכורה לורדס בת ה-27.
על פי דיווחים שמגיעים מחו"ל, מוריס, שמגיע מג'מייקה, נפגש לראשונה עם מדונה ב-2022 במסגרת צילומי שער למגזין PAPER שעוצבו באווירת לילה פרוע בניו יורק. הצעיר דאג אז לעלות את התמונה שלו עם הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלו, להודות לה על ההזדמנות ולתייג אותה כמובן.
למרות שלא ברור כיצד השניים התחברו מאז והפכו לזוג, האקסית של מוריס הספיקה לחלוק בחשבון הטיקטוק שלה שגילתה לאחרונה, עם שאר העולם, שהחבר שלה מזה 3 שנים יוצא עכשיו עם מדונה.
למרות רעשי הרקע ופער הגילים של 38 שנים בין השניים, הזמרת יצאה השבוע לרחובות פורטפינו כשהיא אוחזת ידיים עם מוריס. כזכור, רק לפני כשנה, כוכבת הפופ אושפזה במצב מסכן חיים בשל זיהום. "בקושי יכולתי לעמוד בחצר שלי" כתבה ב-4 ביולי. "החלמתי באופן מופלא. תודה לך אלוהים. החיים יפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה