ויראלי

זוכה "משחקי השף" ויוצא "האח הגדול": "מאחל לכולם שיקום מוצלח"

תחרות בישול מיוחדת במינה התקיימה היום (שני) בכפר השיקומי עדי נגב-נחלת ערן. אל התחרות הגיע לא אחר מיוצא "האח הגדול" לשעבר וזוכה תוכנית "משחקי השף", אורן אסידו. בסיום אמר אסידו בין היתר: "לגוף ולנפש, אני יודע כמה לבישול יש יכולת לסייע בשיקום. אבל דבר כזה עוד לא ראיתי"
מערכת ice | 
אורן אסידו (צילום עדי נגב-נחלת ערן)
בכפר השיקומי עדי נגב-נחלת ערן מתקיימת, כחלק מפעילות המרכז הרפואי לשיקום ע"ש הארווי וגלוריה קיילי בכפר, תכנית בישול במסגרת פעילות ריפוי ועיסוק עבור המשתקמים, שהינם חיילים ואזרחים.
לרגל סיומה של הפעילות השנתית, התקיימה היום (שני) תחרות בישול ייחודית של המשתקמים, כאשר זוכה "משחקי השף" ויוצא "האח הגדול" לשעבר, אורן אסידו, הגיע לשפוט בתחרות.


צילום: עדי נגב-נחלת ערן
ארבע הקבוצות המורכבות מחיילים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל ואזרחים שרובם מתמודדים עם מוגבלויות שונות הנמצאים בשיקום ב"עדי נגב נחלת ערן", יצאו לדרך והכינו מתכונים מתוך ספר המתכונים של החטופים.
בין המתכונים שהוכנו: סלט כרוב אסייתי האהוב על אלכסנדר לובנוב, קדירת דגים עם אורז וירקות האהוב על בר קופרשטיין, לחמניות חלב במלית ריקוטה ודובדבנים האהוב על ידי אבינתן אור, חלת שבת האהוב על תמיר אדר, קציצות דגים ברוטב חריף האהוב על אלי שרעבי, סינבון האהוב על ידי אלון אהל ופסטה רוזה האהובה על אליה כהן.
בנוסף, בתחילת התחרות גם הוצג מעמול תמרים – המנה האהובה על משפחת ביבס, כאשר צוינה הקרבה המיוחדת למשפחת ביבס בעדי נגב-נחלת ערן, שאחותה של ירדן, עופרי, עבדה במשך מספר שנים במקום.
השף אורן אסידו הזניק את התחרות ובהמשך בישר על הזוכים – הקבוצה שבישלה קציצות דגים ברוטב חריף, והודה לכל המשתתפים. עוד אמר אסידו: "זה מרגש מאד לראות את מה שקורה כאן. לא הרחק מפה, הייתי במילואים חודשים ארוכים. להיות כאן עם החיילים והאזרחים שעוברים כרגע את התהליך ומשתמשים במטבח כחלק מהשיקום שלהם זה לא פחות ממדהים".
עוד הוסיף אסידו ואמר: "מאחל לכולם המשך תהליך שיקום מוצלח, להמשיך לבשל ומצטרף לקריאה לחזרתם של כלל החטופים, בתקווה שבפעם הבאה כבר נכין את המתכונים שלהם יחד איתם כאן".

צילום: עדי נגב-נחלת ערן
ביוני 2022 נפתח בכפר המרכז הרפואי לשיקום הראשון בנגב ע"ש הארווי וגלוריה קיילי, המיועד לשיקום אנשים מהקהילה לאחר פגיעות נרכשות ומשנה את כל תפיסת השיקום המוכרת לתושבי הדרום והנגב. במרכז משתקמים היום חיילים ואזרחים רבים שנפגעו במלחמת חרבות ברזל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה