טלוויזיה

השף האהוב חוזר עם מסעדה חדשה: "ניסיתי לברוח, חזק ממני"

אסידו, שלקח בעקבות מלחמת חרבות ברזל הפסקה ארוכה מאוד מהמטבח, כתב: "אני חוזר בכל הכח": מיום ראשון הקרוב ישמש כשף הראשי של 'פליים' במלון קרלטון בתל אביב. "פעם אחרונה שבישלתי היה ב5/10 יומיים לפני אותו יום ארור ששינה לי ולנו את החיים"
מערכת ice |  2
גמר משחקי השף (צילום מיכה לובטון)
אורן אסידו בתקופה הכי טובה בחיים שלו: אחרי שחזר ממילואים והודיע על הלידה בפעם השלישית שלו ושל זוגתו, נחשפת המסעדה החדשה של זוכה משחקי השף של רשת 13 לשעבר, בפוסט מרגש שכתב.
אסידו, שלקח בעקבות מלחמת חרבות ברזל הפסקה ארוכה מאוד מהמטבח, כתב: "אני חוזר בכל הכח": מיום ראשון הקרוב ישמש כשף הראשי של 'פליים' במלון קרלטון בתל אביב. "פעם אחרונה שבישלתי היה ב5/10 יומיים לפני אותו יום ארור ששינה לי ולנו את החיים".

עוד מספר אסידו: "אחרי המילואים, אם יש משהו שהבנתי במלחמה זה ש'כמה שאנחנו חושבים שאנחנו מבינים, אנחנו לא מבינים כלום', לתכנן את מחר כבר הפך להיות פריבילגיה, אז בואו נחיה את הרגע, נקום בבוקר ונעשה את הדבר שאנחנו הכי אוהבים, מה שעושה לנו טוב, מה שנולדנו בשבילו. אז אחרי 2 סבבי מילואים, הבנתי שאם יש משהו שאני צריך וחייב לעשות כדי לחזור לעצמי, לבית, לילדים, זה לבשל, שגרה, ואני חוזר, בכל הכוח״.
לאחר סגירת 'אולה', הוא מכוון רחוק: ״נכון שניסיתי לברוח מזה אבל כנראה שזה חזק ממני, אני אפילו מתרגש, ממש, צוות חדש לצד צוות ישן, מסעדה חדשה אבל גם ישנה בשבילי, מסעדת ׳פליים׳ במלון קרלטון, מסעדה שהיא כולה על טהרת האש כיאה לאיש עתיק כמוני, תפריט שלם שכולו דרך הלהבות בטכניקות שונות. אז החל מיום ראשון אנחנו מתחילים, מחכה לראות אתכם, לארח אתכם להאכיל אתכם, לשתות אתכם ולעלות לכולנו חיוך קטן בימים כאלו, שלכם- אסידו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסידו
    נ. 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבורך איש יקר בהצלחה אבוא לאכול כשאוכל
    סגור
  • לא לחרטט את המסעדה סגרתה הרבה לפני המלחמה (ל"ת)
    אמיתי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור