ויראלי

אורן אסידו חוגג: זה השם שהעניק לילדו

השף אורן אסידו, חגג שלשום ביחד עם שלל מכוכבי הביצה את הולדת בנו השני. באירוע השתתפו בין היתר דרור קונטנטו וגל זהבי
מערכת ice | 
אורן אסידו (צילום צילום מסך אינסטגרם)
השף אורן אסידו, מנצח "משחקי השף" ווהזוכה בריאלטי "האח הגדול" חגג שלשום (שני) את אירוע ברית המילה לבנו השני ביחד עם אשתו אנאל. אסידו הודיע שהשם הנבחר של המצטרף החדש למשפחה הוא רון מרדכי אסידו. אל הברית הגיעו שלל כוכבים מהביצה כמו דרור קונטנטו, רז ספני וגל זהבי.
כזכור, לאחרונה שמו של אסידו עלה בעל כורחו כאשר סמים נמכרו באפליקצית המסרים "טלגרם" תוך שימוש בשמו. שמו של אורן אסידו, הבעלים של מסעדו 'אולה' ו'פופה' היוקרתיות בתל אביב, השתרבב לתפריט מסוג שונה מהתפריטים אליהם אסידו התרגל ומוגשים מדי יום במסעדותיו לקהל הסועדים בתל אביב.
בקבוצות רבות למכירה של סמים באפליקציית טלגרם, השתמשו בשמו של השף אסידו בהתייחסות למכירה של סמים קשים מסוג קוקאין, כאשר סביר שאסידו מכיר את המטבח הדרום אמריקאי, אך ספק גדול אם חשב אי פעם בחייו 'להגיש' מנה שכזו.
בטלגרם כתבו סוחרי הסמים "נחת בתפריט השף אסידו - קוק איכותי בייבוא בלעדי מבוליביה", כאשר מי שחשף זאת הוא מגיש 'חי בלילה' בקשת 12, נדב בורנשטיין, שכתב על כך: "פשוט הזוי: מסתבר שגם בשם של אורן אסידו עושים שימוש כדי למכור סמים - תראו כמה קבוצות טלגרם יש עם השם שלו". עוד הוסיף בורנשטיין: "הוא התלונן במשטרה - כמובן שלא עושים כלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה