ויראלי

השף המפורסם חשף: מצפים לילד שלישי

השף אורן אסידו, שהוכתר כמנצח הגדול בעונה השלישית של "משחקי השף", בישר היום כי הוא ואשתו, אנאל, מצפים לילד שלישי, אח קטן לאריאל ורון. בינואר השנה שמו של אסידו עלה לכותרות לאחר שהחליט לסגור את המסעדה שבבעלותו
רוני שיינר | 
הבנים של אורן אסידו (צילום אינסטגרם)
השף אורן אסידו ורעייתו אנאל בישרו היום (רביעי) כי הם מצפים לילד שלישי, אח קטן לשני בניהם: אריאל (4) ורון, שבקרוב יחגוג שנה.
השניים פרסמו סרטון בו משחקים יחדיו שני הבנים, כאשר לקראת סופו אריאל, הבכור, מציג בפני אחיו את צילומי האולטרסאונד. "הנה באה השמש השלישית", כתבו באנגלית, לצד הסרטון, תוך שהם עושים שימוש ברפרנס לשיר "Here Comes The Sun" של להקת הביטלס. 
בינואר השנה החליט אסידו, ששירת במילואים מתחילת המלחמה כלוחם בעזה, לסגור את המסעדה שבבעלותו, שלוש שנים לאחר שנפתחה. "אהובתי שלי", כתב, "זה לא אני, זו את, בעל כורחנו אנחנו נפרדים לתקופה לא ידועה אבל בטוח שיום יבוא ותחזרי בדרך כזאת או אחרת, ברגע הנכון, בזמן הנכון, כשהכוכבים יסדרו את זה בזמן שלהם". 

אורן אסידו בשירות המילואים (אינסטגרם)
אסידו המשיך ושיתף: "לפני כמעט ארבעה חודשים קמנו למציאות חדשה, החיים לא יחזרו להיות אותו הדבר ואם יש משהו שלמדתי במהלך ארבעת החודשים האלו זה שכמה שאנחנו חושבים שאנחנו מבינים, אנחנו לא מבינים כלום". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה