ויראלי

כוכבי "האח הגדול" מרימים בחתונה של החברה מהבית

כוכבי העונה הקודמת של "האח הגדול" התייצבו הערב באולם אירועים בראשון לציון וצפו בחברתם מהבית, שיר צרפתי, עומדת תחת החופה. בין האורחים שנפרדו מצ'ק וזללו דגים: סתיו קצין, ספיר בורגיל, אברהם אקלום, אורי נגר ויענקי גולדהבר

רוני שיינר | 
סתיו קצין (צילום אור גפן)
בזמן שידור הפרק של העונה הנוכחית של "האח הגדול" ברשת 13, נפגשו הערב כוכבי העונה הקודמת והשלימו פערים אחד עם השני לרגל החתונה של מי שחלקה עימם את הבית המצולם, שיר צרפתי. 
בין האורחים בחתונה של צרפתי, שנישאה לבן זוגה בשבעת החודשים האחרונים, רון אליקים באולמי "דואאה" בראשון לציון, הייתה סתיו קצין, שהפתיעה בשמלה שחורה וצנועה. לקראת סוף הערב הגיעו האויבים של קצין מבית "האח הגדול": ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שהתעלמו ממנה לחלוטין.
סולחה? לא הערב. ספיר בורגיל ואברהם אקלום (צילום: אור גפן)  
צרפתי ואליקים התארסו זה לזו בחודש מאי האחרון בכותל המערבי בירושלים. צרפתי שיתפה את רגע ההצעה ברשתות החברתיות וכתבה: "אלף פעמים כן מלך שלי, לא זוכרת מתי הייתי ככה מאושרת ושלמה, רק זוכרת כמה ביקשתי מה' לשלוח לי אותך". 

לרה ויענרקי (צילום: אור גפן)

אורי נגר (צילום: אור גפן)
בחודשים האחרונים החלה צרפתי בהליך של התחזקות והתקרבות לדת. בעקבות יחסיה עם אליקים, האוחז באורח חיים דתי, החליטה צרפתי להתחיל להתלבש בצניעות. בראיון ל'ישראל היום' סיפרה: "הכרתי בחור דתי, הוא לימד אותי המון וזה נתן לי סוג של דחיפה". 

בעל ואישה. צרפתי ואליקים (צילום: אור גפן)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה