ויראלי

בטבעת זו: יוצאת "האח הגדול" תינשא הערב לבחיר לבה

שיר צרפתי, יוצאת "האח הגדול", תינשא הערב לבן זוגה בשבעת החודשים האחרונים, רון אליקים. השניים התארסו בחודש מאי האחרון, אז שיתפה צרפתי: " "אלף פעמים כן מלך שלי, לא זוכרת מתי הייתי ככה מאושרת ושלמה"
רוני שיינר | 
שיר צרפתי ורון אליקים (צילום יוני משיח)
שיר צרפתי, יוצאת העונה הקודמת של "האח הגדול", תינשא הערב (שני) לבן זוגה בשבעת החודשים האחרונים, רון אליקים. 
צרפתי ואליקים, שיעמדו תחת החופה באולמי "דואאה" בראשון לציון, התארסו זה לזו בחודש מאי האחרון בכותל המערבי בירושלים. צרפתי שיתפה את רגע ההצעה ברשתות החברתיות וכתבה: "אלף פעמים כן מלך שלי, לא זוכרת מתי הייתי ככה מאושרת ושלמה, רק זוכרת כמה ביקשתי מה' לשלוח לי אותך".

שיר צרפתי ורון אליקים (צילום: יוני משיח)
צרפתי עוברת בחודשים האחרונים תהליך התחזקות. בינואר האחרון שיתפה את עוקביה באינסטגרם בקשר שלה לדת, שהחל מגיל צעיר: "רוב הילדות שלי הייתה אצל סבא שלי, הוא דתי, חזן בית כנסת ופייטן. אז את הזיקה לדת קיבלתי ממנו, בתוך תוכי תמיד ידעתי שאתחזק עם הזמן, בקצב שלי, כשאני שלמה עם זה ומאהבה לה'. היום אני מרגישה יותר מתמיד שלמה ומוכנה". על ההחלטה להתחיל להתלבש בצניעות והקשר של זה לאליקים, סיפרה בראיון ל'ישראל היום': "הכרתי בחור דתי, הוא לימד אותי המון וזה נתן לי סוג של דחיפה". 
"האח הגדול" לא היה הריאליטי הראשון בו השתתפה צרפתי: בשנת 2017 היא השתתפה באודישן מצולם לתוכנית "הכוכב הבא", וקיבלה פירגון ו-41 אחוזים מהצבעות הקהל. אלא שהשופטים התלהבו פחות, והחליטו שלא להעביר אותה לשלב הבא. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה