ויראלי

אחרי שטיל פגע בביתו: כוכב "האח הגדול" התמוטט ואושפז בבית חולים

יוצא "האח הגדול", אחי נתן, חשף לאחרונה כי טיל פגע ישירות בביתו שבקריית שמונה, בזמן שהוא שוהה במלונות המפונים. כעת, חשף אחי נתן כי הצרות שלו נמשכו, אחרי שחטף התקף חרדה והתמוטט: "הגוף עוד חלשלוש, קיבלתי כדור הרגעה מהרופא. עברתי שבת שחורה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
על רקע המטחים הכבדים שנורים בחודשים האחרונים על העיר קריית שמונה, יוצא "האח הגדול", אחי נתן, חשף כי הבית שלו בקריית שמונה ספג פגיעה ישירה מטיל, ולמזלו הרב הוא לא היה בבית כייוון שהוא מפונה. אלא שאמש (ראשון) נודע כי הצרות של אחי נתן נמשכות.
יוצא "האח הגדול" חשף כי בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כי הוא התמוטט בעקבות התקף חרדה שחווה ופונה לבית החולים שם הוא אושפז. אחי נתן כתב: "תהיו גאים באח שלכם, זה לקח מהר יותר משחשבתי, הגוף עוד חלשלוש אבל ידעתי שסשן בגלים ינקה לי את כל השבת הרעה הזאת... אחרי שעות במיטה זזתי לים. קיבלתי כדור הרגעה מהרופא, אבל הנה, הים עשה את אותו העבודה בצורה טבעית. עדיף, לא?".
עוד הוסיף וחשף את התגובות הרעות שקיבל: "אני מרגיש שאני חייב לדבר איתכם על ההתקף החרדה שחוויתי, כי כמות ההודעות המזדהות הייתה פשוט לא הגיונית. תדעו לכם שבכל פעם שאנחנו לא אומרים את מה שאנחנו באמת מרגישים, ובכל פעם שאנחנו לא מבקשים את מה שאנחנו באמת רוצים, ובכל פעם שהכי בא לכם לבכות אבל אתם בולמים את זה, בכל פעם שאתם לא מבצעים את מה שהכי רציתם ודוחים, ולא מתעמתים עם הבעיות והאנשים בחיים שלכם, אתם פשוט נוטשים את הנפש שלכם".
עוד הוסיף וכתב: "וזאת התנהגות רעילה שלכם עם עצמכם, אתם פשוט 'שותים חרדה' והתופעות לוואי כנראה יגיעו מתישהו, ורובנו מתנהגים ככה ופוגעים בעצמנו. אנחנו עושים את זה מהפחד, מפחדים להיות דחויים, מפחדים להיפגע, מפחדים לפגוש את הכאב שבתוכנו, אבל אנחנו פשוט שומרים עליו בכל הכוח שלא יצוף למעלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה