ויראלי

כוכב "האח הגדול" ניצל מאסון כבד: טיל פגע ישירות בביתו

טיל פגע בביתו של כוכב העונה השישית של "האח הגדול", אחי נתן, בזמן שהוא מפונה מביתו שבקריית שמונה: "פגיעה ישירה בבית שלי. כמה קיוויתי שזה לא יקרה ובסוף זה קרה. תודה לאל שלא פרצה שריפה". צפו בנזק שנגרם
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
מטחים כבדים נורו הערב (שני) לעבר העיר קריית שמונה, שם נצפו מספר נפילות ופגיעות ישירות בבתים. מי שחווה זאת כעת על בשרו הוא כוכב "האח הגדול", אחי נתן, שטיל שנורה על ידי חיזבאללה פגע ישירות בביתו שבעיר וגרם לנזק רב מהמקום.
במזל גדול, כוכב העונה השישית של הריאליטי של רשת 13 לא היה בביתו, שכן הוא מפונה ממנו כמו כלל תושבי העיר. בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו חש, אחי נתן את הנשק שנגרם לביתו עם תמונה שצירף בה הפגיעה הישירה של הטיל.
בסטורי שהעלה אחי נתן הוא כתב: "פגיעה ישירה בבית שלי. כמה קיוויתי שזה לא יקרה ובסוף זה קרה. תודה לאל שלא פרצה שריפה". רק אתמול העלה אחי נתן סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא סיפר על התחושות הקשות כמפונה מביתו כבר הרבה מאוד זמן.
בסטורי שהעלה צירף תמונה שלו מבית המלון בו הוא שוהה בימים אלו וכתב: "ימים של נדידות. התואר מפונה כבר מתחיל להעלות סירחון, האופטימיות קצת בורחת מבין האצבעות. אם לומר את האמת, ואני עוד אחד כזה חיובי, כן? הקרב בצפון כאילו שקוף לשלטונות. העיר שלי היא עיר רפאים".
עוד הוסיף וכתב: "קשה לראות את הבית מאבד רוח חיים. תחושה של בין לבין, פול גז בניוטרל. אם לא המוזיקה והמשפחה הייתי קורס. שיהיה לילה טוב מהמיטה הזמנית שלי". כעת, יממה בלבד אחרי, הבית שלו בצער רב בהחלט איבד מהרוח חיים אחרי שנפגע מפגיעה ישירה של טיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה