משפט

זוכת "האח הגדול" תובעת 100 אלף שקל: מי עומד לשלם ביוקר?

טליה עובדיה, זוכת "האח הגדול", נדהמה לגלות כי הפכה לפרזנטורית באתר אופנה מוכר ללא ידיעתה. האתר משתמש בתמונות של עובדיה מבלי ידיעתה, כולל בתמונות מהחתונה שלה. כעת, כוכבת הריאיליטי תובעת פיצויים על סך 100 אלף שקל
מערכת ice |  1
טליה עובדיה ברשת (צילום אינסטגרם)
טליה עובדיה, מי שזכתה במיליון שקל במסגרת הריאליטי "האח הגדול" שמשודר ברשת 13, שם זכתה במקום הראשון, הגישה תביעת ענק על סך של 100 אלף שקל, נגד אתר אופנה של חברת "צ'פלין", שלטענתה משתמש בה כפרזנטורית של החברה, זאת למרות שהיא לא יודעת על כך דבר.
על פי הפרסום היום (שני) ב-TMI, עובדיה ממש מכבבת בעמוד הראשי של אותו אתר אופנה מוכר, שם לקחו תמונות רבות שלה מהרשתות החברתיות, כולל מיום חתונתה, זאת מבלי שהיא יודעת על כך ומבלי לבקש את רשותה ולשלם לה על כך כסף. 
עורכי דינה של עובדיה הוציאו מכתב התראה לפני תביעה לחברת האופנה המדוברת, כאשר הם דורשים להסיר את כל התמונות שלה מהאתר, ולשלם לה פיצויים בסך של 100 אלף שקל בגין השימוש בתמונות שלה לצורך פרסום ללא ידיעתה.
זו ממש לא הפעם האחרונה שעובדיה נקשרת בפרשה דומה. רק לאחרונה נודע כי באתר "עלי אקספרס" נמכרים העתקים של שמלות הכלה של כוכבת האח הגדול טליה עובדיה. עוד נודע כי האתר משתמש בתמונות המקוריות מהחתונה של עובדיה ללא רשותה או ידיעתה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צי צריך פרזנטורית פוזלת עו פירסום חינם
    סגור