בעולם

טראמפ ואילון מאסק בפנסילבניה: עצרת נוספת לאחר ניסיונות ההתנקשות

טראמפ מקיים עצרת בחירות בפנסילבניה לאחר ניסיון התנקשות, ומדגיש את החשיבות של הבחירות הקרובות. אילון מאסק, שברך על תמיכתו בנשיא לשעבר, משתף את הדאגות לגבי רמת האבטחה סביבו
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום X/ elonmusk)
דונלד טראמפ קיים עצרת בחירות בעיר באטלר שבפנסילבניה, בשעה שזמן קצר לפני כן הוא שרד ניסיון התנקשות שהתרחש ביולי האחרון. בין המשתתפים באירוע היה גם אילון מאסק, המיליארדר ובעל רשת X.
במהלך העצרת, טראמפ דיבר על ניסיון ההתנקשות שבו נפצע באוזן, ותיאר את האירוע כהתרחשות טראומטית: “למשך 15 דקות הזמן כאילו עמד מלכת. המפלצת המרושעת שחררה רוע, אך לא הצליחה להשיג את מטרתה”. הוא חזר על טענותיו נגד השחיתות בממשל והבטיח “להחזיר את הכבוד לאמריקה בזירה הבין-לאומית”. בנוסף, טראמפ קרא לסגור את הגבולות כדי להתמודד עם זרם ההגירה לארה”ב.
 
מאסק, שנכח באירוע, הדגיש את חשיבות הבחירות הקרובות ואמר שהן “החשובות ביותר בדורנו”, כשהוא קורא לאמריקנים לתמוך בטראמפ.
ניסיון ההתנקשות ביולי, שביצע תומס מת’יו קרוקס (20), הוביל לפציעתם של שני בני אדם נוספים שהיו נוכחים. היורה חוסל על ידי אנשי השירות החשאי, והאירוע העלה שאלות חמורות לגבי רמת האבטחה סביב טראמפ. בעקבות הכישלון במניעת הירי, קימברלי צ’טל, ראש השירות החשאי האמריקני, התפטרה מתפקידה. החששות לגבי ההגנה על טראמפ נותרות גבוהות לאחר ניסיון ההתנקשות השני בפלורידה, שבו נורו יריות לעברו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה